پنج شنبه آخرین فرصت دریافت کد رهگیری کسب و کارهای کم خطر می باشد

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: پنج شنبه آخرین فرصت دریافت کد رهگیری کسب و کارهای کم خطر می باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  سید راشد جزایری در گفت و گوی بخش خبری ۲۰ صداوسیمای مرکز صدا و سیمای استان با اشاره به بازگشایی صنوف کم خطر از بیست و سوم ماه جاری و مهلت یک هفته ای آنها برای دریافت کد رهگیری گفت: پنج شنبه ، بیست و هشتم فروردین ماه ۹۹، آخرین فرصت نام نویسی کسب و کارهای کم خطر در سامانه و دریافت کد رهگیری برای بازگشایی آنها است.
وی تصریح کرد: مهلت ثبت نام در سامانه سلامت برای دریافت کد رهگیری تمدید نخواهد شد.
وی در تشریح نحوه دریافت کد رهگیری برای بازگشایی اصناف کم خطر افزود: اصنافی که هنوز موفق به دریافت کد رهگیری نشده اند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir با وارد نمودن مشخصات شناسنامه ای و تعیین حوزه شغلی خود و خود اظهاری و تعهد برای رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های ابلاغی، به راحتی کد رهگیری دریافت نمایند.
جزایری اضافه کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای ثبت نام سامانه، اصناف از هم صنفی ها و افراد توانمند در بحث رایانه ای کمک بگیرند.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از ثبت نام ۲۰ هزار از صنوف کم خطر از مجموع ۴۰ هزار صنف حائز شرایط دریافت کد رهگیری استان در سامانه salamat.gov.ir خبر داد.
به گفته وی، از شنبه سی ام فروردین ماه جاری، صنوفی که هنوز برای دریافت کد رهگیری اقدام ننموده با نظارت کارشناسان بهداشت محیط تعطیل خواهند شد.
جزایری اظهار داشت: کارشناسان بهداشت محیط درقالب ۱۲۱ تیم ضمن مراجعه به اصناف مختلف و ارائه آموزش های لازم، بر رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت بمنظور اجرای فاصله گذاری هوشمند نظارت خواهند داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن طاهری IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    با سلام. ای کاش دولت 2 هفته تمام قرنطینه کشوری انجام میداد تا کرونا ریشه کن بشه.