پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در باره جزئیات تسهیلات یک میلیون تومانی برای خانوارهای یارانه‌بگیر توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین؛پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در باره جزئیات تسهیلات یک میلیون تومانی برای خانوارهای یارانه‌بگیر توضیح داد.
نیک‌مرام ( پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۹) در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه قرار است برای کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر یک میلیون تومان واریز شود، اظهار کرد: هر فردی که تا ۳۱ فروردین پیامک ارسال کند تا ۴ اردیبهشت وام خود را دریافت می‌کند.
وی افزود: برای افرادی که کهولت سن (بالای ۸۰ سال) و افرادی که دارای معلولیت شدید هستند، برای سایر اعضای خانواده آن‌ها، فقط پیامک ارسال می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کسانی که سیم کارت به نامشان نیست تا ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و سیم کارت رسمی به نام سرپرست خانوار ثبت کنند و وام این افراد پایان ماه مبارک رمضان پرداخت می‌شود.
وی به جزئیات تسهیلات برای افرادی که برای اولین بار یارانه می‌گیرند، اشاره کرد و گفت: افرادی که یارانه اول خود را دریافت می‌کنند (یارانه خود را جدا کردند)، جزء گیرندگان یک میلیون وام هستند.
نیک‌مرام توضیح داد که تسهیلات یک میلیونی به صورت نقد و قابل برداشت است. و بازپرداخت آن ۳۰ ماهه می‌باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =