ویژگی‌های جدیدترین پهپادهای نظامی ایران /پدافند هوایی ارتش آماده دفع هر نوع تهدید علیه ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم این نیرو مستقر در کنارک از قسمت های مختلف عملیاتی و عمرانی این یگان بازدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه بازدیدهای خود از مناطق جنوبی نیروی دریایی ارتش، صبح امروز با حضور در منطقه سوم نیروی دریایی ارتش در کنارک، از قسمت های مختلف این منطقه بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ابتدا با حضور در شهرک تکاوران حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) از نزدیک روند ساخت و بازسازی پروژهای عمرانی را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه ضمن بازدید از کارگاه کوهستان و دکل های اعتماد بنفس ویژه تکاوران دریایی، گفت:  تکاوران نیروی دریایی ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی نقش تعیین کننده‌ایی در سرنوشت جنگ داشتند.خانواه بزرگ نیروی دریایی ارتش بدانند که در سایه تلاش همسران آنان آرامش و امنیت نصیب جامعه می شود و اگر همراهی آنان نباشد، مأموریت های محوله به خوبی به نتیجه نمی رسد.

ارتش با قدرت بازدارندگی بالا آماده دفع هر تهدیدی علیه کشور است

همچنین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با قدرت بازدارندگی بالا، آماده دفع هر تهدیدی علیه کشور است.

به گزارش مهر، امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش طی سخنانی با تبریک روز ارتش اظهار داشت: امروز نسلی از پهپادهای ساخته، ارتقا یافته و بومی شده توسط متخصصان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع را تحویل گرفتیم که توانمندی ما را در اجرای انواع مأموریت‌های هوایی مضاعف می‌کند.

امیر صباحی فرد ارزیابی سامانه پدافند هوایی اعم از سامانه‌های راداری و موشکی، نصب سامانه‌های جنگال در شرایط رزم واقعی بر روی این پهپادها و ارزیابی سامانه‌های راداری با قرار دهی این پهپادها در رزمایش و مانورها را از مهمترین دستاوردها و نقاط قوت این هواپیماهای بدون سرنشین دانست و تصریح کرد: این پهپادها به دلیل RCS پایینی که دارند، محک جدی برای تست و ارزیابی سامانه‌های پدافندی ما محسوب خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش با قدرت بازدارندگی بالا، آماده دفع هر تهدیدی علیه جمهوری اسلامی است و روز به روز بر توان خود خواهد افزود.

جایگاه ارتش در اقتدار ایران اسلامی ستودنی است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاء‌الدین آقاجانپور روز یکشنبه در دیدار سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فرارسیدن روز ارتش را به وی تبریک گفت.

وزیر دفاع با قدردانی از رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، نقش و جایگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران را در اقتدار امروز ایران اسلامی ستودنی دانست. وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برخود فرض می‌داند با تمام توان از نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به طور کامل حمایت و پشتیبانی کند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این دیدار با تبریک ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان اظهارداشت: همانگونه که بارها فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در بیانات حکیمانه خود تاکید فرموده‌اند امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و قدرت بازدارندگی فراوانی برخوردار است و به نحو شایسته توانسته است ماموریت‌های خطیر محوله را به نحو شایسته اجرایی کند.

آقاجانپور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران از روزهای قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس با حفظ قدرت بازدارندگی ملی همچون نگینی در آسمان پرافتخار کشور می‌درخشد.

وی یادآور شد: تجلیل و تکریم ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران قدردانی از چهار دهه جانفشانی، ایثارگری، خودباوری و ولایت‌مداری رزمندگان پا در رکاب ایران اسلامی است که جان خود را در راستای حفظ امنیت ملی در طبق اخلاص نهاده‌اند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378673

برچسب‌ها