اتمام دوره احتیاط سربازان گروه پزشکی/ واریز حقوق ۲.۵ تا ۴.۵ میلیون تومانی

فارس نوشت: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از اتمام دوره احتیاط سربازان گروه پزشکی و پیراپزشکی و ترخیص آنها در ۲۰ اردیبهشت خبر داد.

ناخدا غلام رضا رحیمی پور با اعلام خبر فوق اظهارداشت: با شیوع ویروس کرونا و ایجاد شرایط بحرانی و نیاز جامعه به تخصص سربازان رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی،جمعی از این عزیزان پس از اتمام دوره ضرورت خدمت وظیفه عمومی برای کمک به کادر درمان در سراسر کشورهمچنان تحت عنوان دوره احتیاط خدمت سربازی در مراکز بهداشتی مشغول به خدمت وجانفشانی به همنوعان خود بوده اند که الحمدلله با کنترل ویروس کرونا درسطح نیروهای  مسلح،دوره احتیاط این دسته از سربازان در تاریخ بیستم اردیبهشت  به اتمام می رسد.

وی بیان داشت: تمام کارکنان وظیفه که دوره احتیاط خدمت سربازی را سپری می کنند باید تا تاریخ ۹۹/۲/۲۰ ترخیص شوند و نیازی نیست که  مدت سه ماه دوره احتیاط را در رده های نیروهای مسلح به طورکامل سپری کنند و در تاریخ مذکور از خدمت ترخیص می شوند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حقوق و مزایای این دسته از سربازان در دوره احتیاط معادل حقوق کادر پایور و براساس درجه از میانگین بیست و پنج  تا چهل و پنج میلیون ریال در نظر گرفته شده است و به حساب آنان واریز می شود.

وی افزود: غربالگری سربازان در مراکز آموزش نیروهای مسلح به طور کامل انجام می شود و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراحل تخصصی تشخیص انجام می دهند.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =