پلمب یک کارگاه تولیدی متخلف در قزوین

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین از افزایش گشت های مشترک دادستانی و مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین در راستای نظارت بر رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی ولی زاده، معاون دادستان قزوین در خصوص گشت مشترک دادستانی و مرکز بهداشت قزوین از شهرک صنعتی لیا گفت: گشت های مشترک دادستانی به همراه سایر دستگاه های نظارتی به منظور نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جهت پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد و این گشت ها به صورت مستمر و روزانه در بخش های مختلف در حال انجام است.
او افزود: تمامی دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا، وزارت بهداشت و مفاد طرح فاصله گذاری هوشمند متناسب با صنوف مختلف، توسط دستگاه های متولی به آنها اعلام و ابلاغ شده و موظف به رعایت تمامی موارد هستند.
معاون دادستان قزوین تاکید کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی در معرض شیوع ویروس کرونا قرار دارند و تمامی موارد بهداشتی به منظور جلوگیری از ابتلاء قشر زحمتکش کارگران به این ویروس باید به درستی و بر اساس پروتکل های بهداشتی رعایت شود.
ولی زاده خاطرنشان کرد: در این گشت مشترک از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید و یک کارگاه تولیدی فاقد پروانه بهداشت و به دلیل عدم توجه به اخطارهای قبلی مبنی بر رعایت موارد بهداشتی، پلمب شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1386309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =