حمایت نیکوکار ایرانی خارج کشور از ۱۰۰ فرزند یتیم چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با شب‌های قدر یک ایرانی نیکوکار مقیم خارج از کشور حمایت از ۱۰۰ فرزند یتیم را برعهده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان،  نصیر محمودی ضمن تقدیر از تمامی حامیان ایتام و فرزندان محسنین استان بیان کرد: حمایت از ایتام و فرزندان محسنین آثار و برکات فراوانی در زندگی نیکوکاران دارد.
وی بابیان اینکه می‌توان ماهیانه با پرداخت هر میزان مبلغی بخشی از مشکلات اقتصادی ایتام و فرزندان محسنین را برطرف کرد افزود: در مجموع ۵۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین استان در سامانه اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام شده‌اند که بیش از ۱۳ هزار حامی از آنها حمایت می‌کند.
محمودی با تشریح روش‌های الکترونیکی حمایت از ایتام و فرزندان محسنین گفت: نیکوکاران می‌توانند عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ پیامک کنند که در کمترین زمان ممکن با آنها تماس گرفته می‌شود.
شایان ذکر است، همچنین نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram  یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1391186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =