۰ نفر
۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۱

مهر:یک نماینده پارلمان کویت هشدار داد : بیم آن می رود که اشغالگران سعودی و اماراتی با مشارکت نظامیان رژیم بحرین کشتار جدیدی علیه مردم که آمریکا تصمیم گرفته است از آنها به عنوان هیزم طرح امنیتی و طایفه ای خود استفاده کند، به راه اندازند.

به گزارش پایگاه نهرین نت، یک نماینده پارلمان کویت که نامش را فاش نکرد، ضمن هشدار درباره به راه افتادن خونریزی جدید در بحرین از رد میانجی گری کویت از سوی مقامات رژیم بحرین خبر داد.

وی افزود: طرح میانجی گری کویت با پاسخ منفی مقامات بحرینی روبرو شده است این واکنش بحرینی ها بدون تامل صورت گرفته است، زیرا این طرح از جانب امیر کویت ارائه شده بود و هدف آن جلوگیری از خونریزی بیشتر بوده است.

نماینده کویتی تصریح کرد: پاسخ منفی به طرح امیر کویت نشانه است که حاکمان بحرینی از خود اراده ای ندارند و تحت سلطه عربستان هستند.

وی ضمن ابراز نگرانی درباره آینده بحرین گفت : رد تلاشهای میانجی گری از سوی مقامات بحرینی نشان دهنده این است که آنها همه تلاشها برای گفتگو را کنار گذاشته اند. این مخالفت حکایت از طرح امنیتی جدیدی در منطقه و بحرین از سوی عربستانی ها دارد که ثمره آن کشتارهای بیشتر و گرسنه نگه داشتن و سرکوب مردم بحرین است.

این نماینده کویتی با اشاره به دخالت قوی آمریکا در حوادث بحرین افزود: آمریکا طرح امنیتی طایفه ای را که به وسیله عربستان رهبری می شود، به طور مستقیم اداره می کند این طرح بدون تردید پروژه ای آمریکایی است و موضع گیری کاخ سفید مبنی بر بی اطلاعی از تصمیمات عربستان کذب محض است.

وی تصریح کرد: آمریکا در اوضاع کویت هم دخالت می کند آمریکایی ها به همه طرحهای فتنه منطقه اشراف دارد و آن را رهبری می کند.

این نماینده کویتی در پایان ضمن درخواست از عراق برای ایفا کردن نقش قوی تر در بحرین هشدار داد:  زیرا بیم آن می رود که اشغالگران سعودی و اماراتی با مشارکت نیروهای بحرینی کشتار جدیدی علیه مردم بحرین که آمریکا تصمیم گرفته است از آنها به عنوان هیزم طرح امنیتی و طایفه ای خود استفاده کند، به راه اندازند.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 139144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 0
    لعنت بر انگليس و وهابيت و بهائيت
  • بدون نام DE ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 0
    عجله نکنید غرب برای کشورهای عربی خوابهایی دیده که آنها را بزودی به اجرا در می آورد . کویت به عراق واگزار میشود و بقیه شیخ نشین ها هم با عربسات سعودی یکی میشوند این شیخ ها در سالهای 1950 تا 1960 بوجود آمدند چون کشورهای کوچک نفتی در آن موقع بنفع کشورهای غربی بودند ولی حالا نه تنها دردسر ساز هستند بلکه از نظر ساختاری بسیار ضعیف و شکننده هستند بنابراین باید زیر کنترک نیروی نظامی البته برای غرب قدرتمنمدی در آیند