ساماندهی واحدهای راکد الویت شهرکهای صنعتی قزوین

خانپور گفت: توسعه شهرکهای صنعتی تقاضامحور موجود، ساماندهی زیرساختها، جذب حداکثری سرمایه گذار، ساماندهی واحدهای راکد و... از اولویت های مهم کاری در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در دیدار با لطف الله سیاهکلی نماینده مردم شریف، قزوین و البرز در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت: در طول دو ماه گذشته با ۷۷متقاضی سرمایه گذاری قراداد منعقد شده و بیش از  ۵۴هکتار زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی واگذار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری در تعداد قراردادها و رشد ۴ برابری در میزان اراضی واگذار شده داشته است که نشان از رونق تولید و مشوق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال جهش تولید است.
او تصریح کرد: شهرکهای صنعتی خرمدشت، لیا و حکیمیه به ترتیب میزان بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان مساحت واگذاری صنعتی را داشته اند.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در ادامه خاطرنشان کرد: در سال "جهش تولید" توسعه شهرکهای صنعتی تقاضامحور موجود، ساماندهی زیرساختها، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال و ساماندهی واحدهای راکد از اولویت های کاری مهم ماست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =