دور جدید پیش‌فروش محصولات گروه سایپا از فردا

دور جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۸ خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایپانیوز،  بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی گروه خودروسازی‌سایپا؛ دور جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۸ خردادماه آغاز می‌شود.
در این طرح که به‌ مدت سه روز و تا سه‌شنبه ۲۰ خردادماه اجرا خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌نشانی https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، متقاضیانی که قبلا جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیز لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.
در طرح پیش‌فروش مذکور، هیچ‌گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود.

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید ظرف ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه پیش‌پرداخت قیمت خودرو به‌صورت علی‌الحساب، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل اقدام کنند.

همچنین در این طرح نیز تمام محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در ۳۶ ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.

کدپستی متقاضی و کدنمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشد و در صورتی‌که مشتری حداکثر سه‌ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.

در پایان گفتنی است اگر تعداد ثبت نام‌ها و متقاضیان بیشتر از خودرو قابل عرضه باشد، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و همچنین منتخبان قرعه‌کشی تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ خرداد طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا و ایران‌خودرو، امکان شرکت در این طرح پیش‌فروش را نخواهند داشت.
۲۲۳۲۲۵
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =