بانک‌های بوشهر نقشی در توسعه زیرساخت‌ها ندارند

استاندار بوشهر با انتقاد از عملکرد برخی بانکهای استان بوشهر گفت: بانکها نقش چندانی در توسعه زیرساختهای اقتصادی استان ندارند.

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر: عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: پیچیدگی‌های نظام اداری در بانک‌ها و وجود نظام‌های خودخواسته بانکی، در استان دردسرساز شده و با این روند، روند جهش و رونق تولید با مشکل مواجه می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: موضوع تفویض اختیار به بانک‌های استانی باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شده تا مدیران بانکی استان، بتوانند در مورد طرح‌های مهم در استان تصمیم گیری کنند.

وی تاکید کرد: نظام بانکی در استان باید حق و وظیفه خود را در قبال توسعه استان بوشهر ادا کند چرا که سخت گیری و عدم همراهی برخی بانک‌ها در استان، روند توسعه اقتصادی را دچار مشکل کرده است.

گراوند افزود: زیبنده نیست برخی بانک‌ها، منابع مالی را در استان جمع آوری کرده و در جای دیگر هزینه کنند، این اقدام عین بی عدالتی است که در حق استان می‌شود.

وی گفت: بانک‌ها نقش چندانی در توسعه زیرساختهای اقتصادی استان ندارند و رد پای بانکها را در توسعه زیرساختهای استان مشاهده نمی‌کنیم.

استاندار بوشهر خواستار  برنامه‌ریزی مطلوب و کارشناسی و تسریع در روند واگذاری اراضی دولتی به متقاضیان شد و افزود:  در همه امور باید تابع قانون بوده و بر مدار قانون حرکت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =