استان کرمان ظرفیتهای بسیار خوبی در گردشگری و میراث فرهنگی دارد و باید زمینه بهتری برای جذب گردشگر در این استان فراهم شود.

محمد علی کریمی نماینده مردم کرمان درباره جاذبه های گردشگری این استان میگوید: شهر کرمان از لحاظ گردشگری خصوصیات خاص خودش را دارد و یک مجموعه بافت قدیم دارد که اکثر گردشگران داخلی و خارجی برای دیدن این مجموعه به کرمان سفر می کنند؛ اما متأسفانه بخشی از این بافت کهن از بین رفته است و بخش دیگری متروک رها شده است و البته بخشی نیز در دست احیاست.

او ادامه میدهد: به دلیل منابع مالی محدود، وضع شهر کرمان از بسیاری لحاظ در خور شهر تاریخی ما نبوده و نیست. متأسفانه زیر ساخت های شهر کرمان برای رشد گردشگری مناسب نیست و برای رسیدن به یک رونق گردشگری، 3 ضلع شهرداری، مردم و دولت همزمان باید تلاش کنند.

کریمی همچنین اظهار میدارد: درکرمان در حالی که پایتان روی ماسه‌های کویر در حال گر گرفتن است می‌توانید برف‌های کوه 4هزار و 800 متری «سیرچ» را ببینید که فاصله کوتاهی با شما دارد. بنابراین استان کرمان ظرفیتهای بسیار خوبی در گردشگری و میراث فرهنگی دارد و باید زمینه بهتری برای جذب گردشگر در این استان فراهم شود.

متن کامل را اینجا بخوانید.

42/44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 140016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CA ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۴
    0 0
    4800 متر؟؟؟؟؟؟؟؟