۰ نفر
۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
مهلت واریز طرح پیش‌فروش سایپا تمدید شد

طبق اعلام معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، مهلت تعیین شده برای واریز یکساله محصولات این گروه خودروسازی تمدید شد؛ بنابراین منتخبان این طرح تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۳۱ خردادماه) فرصت دارند تا نسبت به واریز مبلغ پیش‌پرداخت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایپانیوز، مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یکساله محصولات سایپا یکشنبه هفته‌ای که گذشت (۲۵ خردادماه) در حضور نهادهای نظارتی برگزار شد.

حسین کاظمی با بیان اینکه با تلاش همکاران ما تخصیص منتخبان به نمایندگی‌های منطقه‌ای جهت انجام فرآیندهای ثبت نام و تحویل مدارک نیز در مدت یک روز انجام شده است، اعلام کرد: امکان واریز وجه علی‌الحساب از بعد از ظهر روز دوشنبه (۲۶ خردادماه) آغاز شد و با توجه به تعطیلی روزهای چهارشنبه و جمعه، مهلت ۷۲ ساعته تعیین شده در روزهای کاری، تا پایان روز شنبه (۳۱ خردادماه) ادامه خواهد داشت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: امکان واریز اینترنتی وجه به صورت شبانه‌روزی و حتی در روزهای تعطیل نیز فراهم است. تا ظهر امروز( پنجشنبه) در حدود ۷۰ درصد از منتخبان قرعه‌کشی وجه خودرو مورد نظر خود را واریز کرده‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =