فیلم‌های قدیمی به داد سینمای آمریکا رسیدند

تسنیم نوشت: سینماماشین‌های آمریکا در کنار برخی از سالن‌هایی که بازگشایی شدند، اقدام به نمایش فیلم‌های قدیمی مانند «پارک ژوراسیک» کردند.

فیلم پارک ژوراسیک ساخته استیون اسپیلبرگ که یکی از آثار سینمای وحشت و هیجان انگیز به شمار می‌آید، در هفته گذشته در سینماهای آمریکا بار دیگر اکران شد و توانست فروشی بیش از ۵۱۷ هزار دلار در ۲۳۰ سالن آمریکایی داشته باشد.

در کنار این فیلم، اثر دیگر این فیلمساز «آرواره‌ها» محصول  استودیو یونیورسال نیز در ۱۸۷ سالن روی پرده رفت و ۵۱۶ هزار دلار فروش داشت. این دو فیلم به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را تصاحب کردند، در حالی که «مرد نامرئی» و «تور جهانی ترول‌ها» ۳۸۳ و ۲۷۵ هزار دلار فروش کردند و جایگاه سوم و چهارم را تصاحب کردند.

در کنار این دو فیلم E.T نیز سومین فیلمی بود که از اسپیلبرگ به نمایش درآمد و توانست بیش از ۱۲۶ هزار دلار در ۱۰۰ سالن سینما اکران شود و در جایگاه‌های بعدی قرار بگیرد.

به گزارش برخی از رسانه‌ها اگرچه شمار سالن‌های سینما در آخر هفته‌ی گذشته به ۱۱۰۰ سالن از ۵۴۰۰ سالن سینمایی که از میانه ماه مارس بسته بودند رسید، اما درایو-این‌ها با ۳۰۰ جایگاه همچنان پرفروش‌ترند.

بنابراین برخی از سینماهای آمریکا که در هفته‌های قبل اقدام به بازگشایی کرده‌اند، در حال افزایش است اما مشکل اصلی این سینماها نبود فیلم‌های جدید برای اکران در سالن‌های آنها است؛ به طوری که این موضوع باعث شده است تا آنها اقدام به نمایش فیلم‌های سینمایی قدیمی کنند.

استودیوها این قول را داده‌اند که با شروع اکران فیلم «عقیده» آخرین ساخته نولان، فیلم‌های جدید استودیوها نیز اکران شوند.

بیشتر بخوانید:

چطور کم‌هزینه‌ترین فیلم تاریخ، پرفروش‌ترین فیلم سینما شد؟

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1402833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    درايو- اين را سينماشين ترجمه كرده اند.