رئیس کل دادگستری همدان: تولیدات داخلی باید فراتر از نیاز جامعه باشد

رئیس کل دادگستری همدان گفت: چنانچه تولیدات داخلی فراتر از نیاز جامعه باشد، به مرحله صادرات کالا در بخش های مختلف رسیده و در آن زمان، دیگر کشورها نیازمند ما خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر محمدرضا عدالتخواه در آیین معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: مقام معظم رهبری با توجه به نیازهای داخلی، امسال را به نام «جهش تولید» نامگذاری کردند.

رئیس کل دادگستری همدان توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب و عملیاتی کردن این رهنمودها را موجب ثبات اقتصادی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برای جهش تولید باید از مشکلات عبور است.

دکتر عدالتخواه در ادامه از مسوولان تعزیرات حکومتی خواست در زمینه پیشگیری از تخلف برنامه های علمی و عملی داشته باشند تا نتیجه این کارها برای مردم ملموس باشد.

وی به مشکلات بازار نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از وضعیت کنونی بازار ناشی از تحریم ها و بخش دیگر ناشی از سوء مدیریت هاست که باید برای تمامی این موارد چاره ای اندیشید.

رئیس کل دادگستری همدان با بیان اینکه قضات به ویژه فعالان در تعزیرات حکومتی اجازه اعمال نفوذ افراد سودجو به پرونده‌های قاچاق کالا را ندهند، تصریح کرد:
از هر گونه اعمال نفوذ به پرونده های قاچاق کالا تحت هر رنگ و لعابی باید با قدرت و جدیت جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: افرادی که درصدد اعمال نفوذ به پرونده های قاچاق کالا هستند کالای خود را قاچاق قلمداد نکرده بلکه با عناوین مختلف از جمله تامین نیاز جامعه و مردم درصدد موجه جلوه دادن کار خود هستند.

لازم به ذکر است، در این آیین از تلاش های علیرضا حسن پور قدردانی و داریوش جودکی به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی همدان معرفی شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =