سرپرست استقلال: به هیچ وجه تعطیلی لیگ را نمی‌پذیریم

سعید رمضانی سرپرست استقلال نسبت به اظهارات جواد نکونام و سایر فولادی‌ها درباره تعطیلی لیگ برتر موضع گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید رمضانی درخصوص اظهارات اخیر از سوی مسئولان برخی تیم‌ها مبنی بر تعطیل شدن رقابت‌های لیگ به دلیل شیوع کرونا گفت: قبل از شروع لیگ موضع خود را در این خصوص اعلام کرده بودیم و وقتی که اعلام شد بازی‌ها برگزار شود هم شرایط کرونایی شهر اهواز و استان خوزستان را گوشزد کردیم که دوستان بلافاصله موضع گرفتند.

او افزود: به هر ترتیب ما راهی اهواز شدیم و آن بلاها هم سرمان آمد که دو بازیکن و مربی خود را به دلیل محرومیت و برخی بازیکنان را به دلیل مصدومیت ناشی از آن بازی، مقابل سایپا هم در اختیار نداشتیم. در گرمای ۴۰ و چند درجه اهواز بازی کردیم و چه بسا بازیکنی از تیم ما الان بخاطر آن سفر کرونا گرفته باشد و حالا بعد از قرار گرفتن برخی تیم‌ها در جایگاه‌های بالای جدول، عده‌ای می‌گویند تیم ما ناقل است، لیگ را تعطیل کنید.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: اینکه حالا، چون جایگاه تیم ما در فلان منطقه جدول قرار گرفته، بگوییم لیگ را تعطیل کنید، اجحاف بزرگی در حق استقلال و هوادارانش به شمار می‌آید. ما و هوادارانمان به هیچ وجه این موضوع را نمی‌پذیریم و بهتر است همه تیم‌ها مرد و مردانه تا پایان لیگ و جام حذفی حاضر شوند و باهم در زمین رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: تصویری از تست کرونا استقلالی‌ها قبل از سفر به جم

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    11 8
    حالا خوبه بالا جدول نيستيد. جاتون بودم قبول ميكردم. با اين رويه كه پيش ميريد، بعيد نيست يه پله بيوفتين پائين ها. از ما گفتن
  • امیر قلی نژاد IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 1
    هذا فاذا ؟ بالاخره تعطیل کنند ، ادامه بدند ، تکلیفتونو روشن کنید ؟
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    9 5
    خخخ. سلامت مردم چی شد ؟ چقدر حقیرند استقلالیا. ولا دلم میسوزه براشون خدایا در این حد هم دیگه راضی نیستم اینطوری ببینمشون حداقل جزو چهرا تا تیم بشن خدایا