آقای عضو هیات مدیره، غیر از حرف زدن برای استقلال چه کار کرده‌اید؟

نظری عضو هیات مدیره استقلال و حرف‌هایی نخ نما شده.شما این را به ما بگویید که برای تیم خودتان چه کار کرده‌اید؟

اظهار نظری عجیب از یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که بیشتر شبیه کل کل های هواداری است تا یک نطق مدیریتی! آیا این حرف لوث کردن نتایج یک تیم است برای پوشاندن ضعف تیم خودی؟درباره اظهار حجت نظری حرف می زنم که در سایت ایسنا منتشر شده است.فردی که اگر در ابتدای مطلب ننوشته بودم عضو هیات مدیره استقلال احتمالا نامش برای شما ناآشنا بود! ایشان گفته اند که:«با جان جوانان کشور بازی نکنید،اگر اصراری هست که قهرمان این فصل حتما معلوم شود و جام به تیم مدنظر بعضی افراد داده شود، می‌توانند از منیریه تهیه کنند و بیش از این با جان جوانان کشور بازی نکنند. من هم حاضرم هزینه‌اش را پرداخت کنم و خودم با اسنپ به آن باشگاه ارسال کنم.»

بیاناتی نخ نما شده که زاییده فکر کانال های هواداری است که ظاهرا مدیران استقلال هم دچار آن شده اند.آقای نظری شما که در تیم بزرگی مثل استقلال عضو هیات مدیره هستید یک سوزن به خودتان زده اید که دارید جوالدوز را در بدن تیم های دیگر فرو می کنید؟

عین حرف هایی که شما زده اید اتهام است و اگر مدیران همان تیمی که منظورتان است در روزهای اول که چنین اتهام هایی زده شد پیگیر ماجرا بودند هرگز اتفاق هایی اینچنینی رخ نمی داد.بهتر نیست به جای لوث کردن نتایج یک تیم،چاره ای بیاندیشید،از آورده‌های خودتان برای استقلال حرف بزنید و از این بگویید که برای این تیم بزرگ ایران به عنوان عضوی از هیات مدیره چه کارهایی کرده اید؟بگویید تا هواداران هم بدانند.شما که جوان ترین عضو هیات مدیره هستید و تخصص فوتبالی هم نداشته اید تا اینجای کار کدام قدم را برای استقلال برداشته اید؟

ما سراپا گوش هستیم و اگر تمایل داشته باشید عملکرد شما به عنوان عضوی از هیات مدیره را در رسانه خودمان پوشش می دهیم.بسم الله.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =