کیانوش گرامی در بیمارستان: برایم دعا کنید/ ۳۰ درصد ریه‌ام درگیر شده است

تسنیم نوشت: بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان میلاد با تلخی‌ها و ناراحتی‌های کرونا دست و پنجه نرم می‌کند اما از مردم می‌خواهد کرونا را شوخی نگیرند و برای همه بیماران دعا کنند.

کیانوش گرامی درباره رنج و سختی ابتلا به کرونا گفت که: "فکر نمی‌کردم کرونا گرفته‌ام، روزهای اول فکر می‌کردم سرماخوردگی گرفتم و اتفاق حادی نیفتاده اما رفته رفته این مشکل بیشتر شد و به بیمارستان فجر رفتم.

وی افزود: در بیمارستان فجر آشنایی داشتم و پیش او رفتم و سی‌تی‌اسکن گرفتم و آنجا متوجه شدیم که ریه‌ام درگیر شده است. متأسفانه همسر و دو دخترهایم هم گرفتار شدند. دو روز در خانه ماندم اما یک شب از خواب پریدم و دیدم نفسم بالا نمی‌آید. الان در بیمارستان میلاد بستری‌ام و سی‌تی‌اسکن داده‌ام سی‌درصد ریه هم گرفتار است.

گرامی با اشاره به اینکه کرونا را جدی بگیرید، خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنم که کرونا را شوخی نگیرند تا مثل من و خانواده‌ام گرفتار این بیماری نشوند. معلوم نیست این بیماری در هر بدنی چطور نشان دهد، من ۵۸ ساله تصور چنین اتفاقی را نداشتم. الان چند روزی در بیمارستان میلادم، بخش‌ها شلوغ است و شاهدِ فوت بیمارانم و از هرجهت تلخی‌ها را به چشم می‌بینم.

وی تصریح کرد: نمی‌توانم نفس عمیق بکشم اما واقعاً باید از پزشکان و پرستاران تشکر کرد به خاطر همه اذیت‌ها و آزارهای این بیماری و بیمارانش که آنها با سعه صدر برخورد می‌کنند. آرزوی سلامتی برای همه آنها و خانواده‌هایشان داریم و همه مردم برای صحت و سلامتشان دعا کنند.

بازیگر سریال "میوه ممنوعه" تأکید کرد: از مردم می‌خواهم بنده و همه بیماران را دعا کنند. ماسک بزنید به همه نکات پزشکی عمل کنند تا شرّ این بیماری کم شود. می‌خواستیم سریالی را به عنوان تهیه‌کننده شروع کنیم و نشد. همه آنهایی را هم که برای کار آماده کردیم همه اسیر شدند و واقعاً ناراحتم که باعث شدم خانواده‌ام درگیرِ این بیماری شوند؛ خداوند شرّ این بیماری را از سر همه کشورها کم کند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    28 1
    عجب وضعی است انشالا خوب میشید. خدایا به داد ایران برس
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    23 1
    کرونا گرونی بیکاری تحریم خدایا نجاتمان بده خصوصا طبقات ضعیف کم درامد به خدا در بد وضعیتی هستیم
  • RO ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    31 1
    خداوند باریتعالی به همه بیماران و از جمله شما شفای عاجل عنایت فرماید.
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    15 1
    خدایا تو رو به عظمتت قسم ایران رو از این وضع فجیع نجات بده...انشالله تمام بیماران شفا پیدا کنن
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    4 0
    فقط میتونم بگم اللهم عجل لولیک الفرج آمین
  • حسین IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    3 1
    ان شاءالله خدا شر این بیماری رو از هم مردم جهان کم کند وبا ظهور آقا امام زمان (عج)جهان پر از شادی وعدالت شود,الهی آمین.