پرسپولیس دست پر به تهران برمی گردد 

پیشکسوت پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن شرایط این تیم پیش بینی کرد پرسپولیس پس از کسب 3 امتیاز در تبریز برابر ماشین سازی، می تواند با کسب بردی دیگر قهرمانی اش را در لیگ نوزدهم جشن بگیرد.

احسان خراسانی: حمید درخشان در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به وضعیت پرسپولیس در آستانه جدال برابر ماشین سازی تبریز گفت: پرسپولیس این روزها از شرایط مطلوبی برخوردار است و در شروع دوباره بازی ها از 2 دیداری که پشت سر گذاشته است 6 امتیاز کامل را کسب کرده است و توانسته حاشیه امنیت بیشتری را در جدول به دست آورد، با این وجود باید تلاش خود را ادامه داده و در برابر ماشین سازی نیز با امتیازات کامل زمین بازی را ترک کند و با حفظ فاصله خود با دیگر رقبا گام بزرگ دیگری را برای ثبت قهرمانی رو به جلو بردارد تا بازی بعدی اش در لیگ به نوعی بازی آخرش برای تثبیت نهایی قهرمانی اش باشد و بتواند در مجموع  با 6 امتیاز دیگر قهرمانی را جشن بگیرد.
سرمربی سابق سرخ ها در خصوص مشکلات اخیر پرسپولیس که تعداد زیاد مصدومان این تیم است، خاطرنشان کرد: این مساله برای همه تیم ها و پرسپولیس کاملا طبیعی است. بازی ها پس از وقفه ای 50-60 روزه دوباره از از سر گرفته شده است، طبیعتا بازیکنان در شرایط ایده الی قرار ندارند و حالا در فشار بازی ها قرار می گیرند، با این تفاسیر ایجاد مصدومیت ها کاملا طبیعی است و واقعیتی است که باید بپذیریم. این در حالی است که بازی ها سنگین است و فاصله زمانی بین آنها هم کم است  و فرصت لازم برای ریکاوری وجود ندارد. متاسفانه این معضل نه فقط گریبان پرسپولیس، بلکه گریبان همه تیم ها را گرفته است.
 درخشان در مورد مهم ترین چالش یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در این دیدار که  پیدا کردن مدافع چپ است، تصریح کرد: گل محمدی در این دیدار ناچار است در این پست نفر جدیدی را از بین نفرات حال حاضر تیم انتخاب کند، مگر این که نوع و شیوه بازی را عوض کند و از یک هافبک کنار استفاده کرده و با 3 دفاع بازی کند. این مساله هم می تواند راهکار مناسبی برای حل این مساله باشد. به هر حال کادرفنی پرسپولیس می تواند براساس شرایط بازیکنان در تمرین،  بهترین نفر را انتخاب کند .
درخشان در پایان گفت: پیش بینی می کنم پرسپولیس در این بازی با پیروزی زمین را ترک می کند و دست پر به تهران باز می گردد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس مدل 67 با حضور پیوس، مایلی و بقیه/عکس

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1408555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =