با خرید از هایپراستار، به کیش سفر کنید

.

با خرید از فروشگاه‌ها و شعب زنجیره‌ای هایپراستار در جشنواره جوایز تابستانی هایپراستار شرکت کرده و یکی از برندگان ۴۰۰ جایزه سفر به جزیره کیش باشید.

هایپراستار ارزان ترین و به‌روزترین هایپرمارکت ایران است که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است. این مجموعه اولین شعبه خود را در غرب تهران (اتوبان باکری) افتتاح کرد و اکنون هایپراستار دارای ۲۱ شعبه در سراسر ایران، شامل ۱۲ هایپرمارکت و ۹ سوپرمارکت در استان های تهران، شیراز، اصفهان، کرج، یزد، قم، ارومیه و مشهد است.

هدف مجموعه هایپراستار عرضه محصولات متنوع، باکیفیت و با قیمت مناسب به مصرف‌کنندگان است. تنوع هزاران قلم محصول با کیفیت استاندارد از معتبرترین برندها و مناسب‌ترین قیمت در کنار پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های روزانه از مهم‌ترین ویژگی‌های هایپراستار است.

هایپراستار تنها هایپرمارکت در ایران است که با اطمینان به کیفیت و قیمت محصولاتش، قانون تضمین ارزان‌ترین قیمت را اجرا می‌کند. یعنی اگر مشتری در فروشگاه دیگری کالای یکسانی را با قیمتی ارزان‌تر از هایپراستار خریداری کند می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌های هایپراستار تا ده برابر اختلاف قیمت را دریافت کند.

۴۰۰ سفر ۲ نفره به کیش

در این تابستان از تاریخ ۱۰ تا ۲۳ تیرماه هایپراستار در جشنواره تابستانی خود علاوه بر تخفیف‌های شگفت‌انگیز، ۴۰۰ سفر کیش با یک همراه و جوایز نقدی و غیر نقدی گوناگون به مشتریان و خریدان از فروشگاه ها و سوپرمارکت های هایپر استار جایزه می دهد.

برای شرکت در این جشنواره با هر ۱۰۰ هزار تومان خرید از هایپرمارکت‌ها و هر ۸۰ هزار تومان خرید از سوپرمارکت‌های هایپراستار ۱ شانس برای برنده شدن سفر کیش به دست آورید. کد قرعه‌کشی ارسال شده را از صندوق دریافت کرده و بعد از ثبت نام، در سایت summer.hyperstariran.com وارد کنید.

جوایز دیگر این کمپین

در جشنواره تابستانی هایپراستار همراهان و برندهای بوفالو، کوپا، لنوو، سان استار پرین، هوم پلاس، گلستان، نالینو، پویا پروتئین، اسنوا و دوو، نوین زعفران، دلمونتی، زرساب، تانیس، پرسان، شاهسوندو چرین هم دست به کار شده و جوایز موبایل، سکه طلا، موتور، تبلت، یخچال، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، سرویس قابلمه، فرش، پاوربانک و کارت هدیه نقدی را برای جذاب تر شدن این خرید برای شما فراهم کرده اند.

اینستاگرام هایپراستار همراه با تخفیفات فراوان

همچنین اگر می‌خواهید از آخرین تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، کمپین‌ها، مسابقه‌ها و جوایز هایپراستار باخبر شوید آسان‌ترین راه دنبال کردن صفحه اینستاگرام هایپراستار است. علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره اخبار فروشگاه، صفحه اینستاگرام هایپراستار مطالب جذابی با موضوعات گوناگون مانند سبک زندگی، آشپزی و سرگرمی دارد که می‌تواند برای طیف وسیعی از مخاطبین جذاب باشد.

مزیت دیگر دنبال کردن هایپراستار در اینستاگرام شانس شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی‌های هفتگی این صفحه است. جایزه این مسابقات کارت هدیه خرید از هایپراستار است که در همه شعب می‌توان از آن استفاده کرد.

اقدامات کرونایی و فروش ایمن محصولات

از نخستین روز اعلام ورود کرونا به کشور، در تمامی فروشگاه‌های هایپراستار اقدامات پیشگیرانه زیادی جهت مقابله با این ویروس انجام شده که هایپراستار بازار بزرگ ایران نیز از این قائده مستثنی نیست.

این فروشگاه همه روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم است و همه کارمندان هایپراستار تلاش می‌کنند با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه، تجربه خرید ایمنی را در این روزهای سخت برای مشتریان عزیز به ارمغان آورند.

از جمله اقدامات پیشگیرانه هایپراستار برای مقابله با ویروس کرونا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· تعبیه دستکش رایگان و مواد ضدعفونی دست برای مراجعه کنندگان

· کنترل مکرر دمای بدن مشتریان و کارمندان

· ضدعفونی مکرر همه چرخ دستی‌ها، صندوق‌ها و به‌طور کل تمام سطوح فروشگاه

· نصب برچسب‌های مخصوص برای رعایت فاصله اجتماعی

· استفاده کارمندان از ماسک، دستکش و گارد مخصوص

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1409324