همکاریهای دانشگاه سمنان و دانشگاه ملی تکنولوژی تایپه تایوان گسترش می یابد

در راستای گسترش همکاریهای علمی بین‌المللی و به منظور ایجاد فرصت تبادل دستاوردهای علمی استادان و دانشجویان دانشگاه سمنان با همتایان خارجی تفاهم نامه همکاری آکادمیک بین دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان و مرکز تحقیقات انرژی، دانشگاه ملی تکنولوژی تایپه، تایوان (National Taipei University of Technology) منعقد شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ؛ رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : این تفاهم نامه همکاری علمی با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری و روابط بین الملل دانشگاه امضاء و مبادله شد .

دکتر محمدصادق ولی پور افزود : حمایت از پروژه‌های مشترک در زمینه‌های مورد علاقه طرفین، تبادل استاد و دانشجو و جستجوی فرصت‌های همکاری مشترک در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی طرفین، از محورهای این تفاهم نامه است .
دکتر ولی پور با بیان اینکه این تفاهم‌نامه برای نخستین بار است که در این سطح امضاء می شود افزود: انعقاد تفاهم نامه های بین المللی در سطوح دانشکده ها کمک بهتری به عملیاتی شدن محورهای تفاهم نامه ها می کند و با توجه به کاهش تشریفات در شرایط تحریمی می تواند در جهت حفظ و تقویت ارتباطات بین المللی موثر باشد .

 لازم به ذکر است ؛ دانشگاه National Taipei University of Technology جزو ۵ دانشگاه برتر تایوان در حوزه مهندسی مکانیک است،  که دارای رتبه ۲۰۱-۳۰۰ بر اساس رتبه بندی معتبر شانگهای بوده و همچنین در رتبه بندی موضوعی QS دارای رتبه ۱۵۱-۲۰۰ را داراست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =