ثروتمندترین زن ایران برنده مزایده پارچه تمام طلای خانه خدا شد

سمیه نور، بانوی کارآفرین ایرانی با خرید پارچه متبرک خانه خدا قصد دارد در اقدامی خیرخواهانه تمام عواید حاصل از مزایده این پارچه نفیس و متبرک را صرف کمک به مبارزه با کرونا در سطح جهان اسلام کند.

سمیه نور بانوی تاجر و کار آفرین ایرانی الاصل که در امارات ساکن است امسال برای اولین بار در مزایده خرید پارچه متبرک زربافت خانه خدا شرکت و برنده این مزایده شد. او در پیامی ویدیویی اعلام کرده با فروش این پارچه در ایام حج و در آستانه عید سعید قربان عواید حاصله را صرف کمک به مسلمانان جهان بالاخص ایران برای تهیه دارو و مایحتاج مورد نیاز مردم و کادر و پرسنل زحمتکش بیمارستان ها خواهد کرد.

او هدف از این اقدام خیرخواهانه را ثبتِ نام ایرانیان در میان حامیان مالی نامدار در جهان مانند بیل گیتس یا ایلان ماسک دانست. او میگوید هر بار که در خبرها اعلام میشود ثروتمندان صاحب نام دنیا مانند بیل گیتس بخشی از ثروت خود را در راه بشر دوستانه صرف کرده اند از اینکه نام ایرانی ها در این اخبار (با وجود ثروت و اعتقاداتشان) نیست ناراحت میشدم، از این رو با این کار هم به فرشتگان سلامت وطنم و هم به مردم هم کیش خودم درتمام دنیا اعلام کمک و همبستگی میکنم.

گفتنی است درقسمت طلایی زربافتی که در پرده خانه خدا بکار رفته ۱۲۴ کیلوگرم طلای خالص ۲۴ عیار استفاده شده و برای نگهداری و اهدای آن آداب خاصی مترتب است که عظمت و بزرگی آنرا صد چندان میکند.

سمیه نور در سال ۲۰۲۰ هم عنوان شیک پوش ترین بانوی تاجر در کشور امارات را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =