پیش‌بینی یک کارشناس از وضعیت بازار سهام/ بازار سرمایه مرز ۲ میلیونی را رد می‌کند؟

یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: بازار بورس برای اینکه بتواند مرز ۲ میلیون واحد را پشت سر بگذارد، همان رفتاری را نشان می‌دهد که ما در مرز یک میلیون واحد یا یک و نیم میلیون واحد تجربه کردیم.

همایون دارابی در خصوص وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: باید توجه داشت بازار در محور مقاومت دو میلیون واحد، وارد یک فاز نوسانی سینوسی شده است و این فضای نوسانی سینوسی بازار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فعلا بازار برای اینکه بتواند مرز ۲ میلیون واحد را پشت سر بگذارد، همان رفتاری را نشان می‌دهد که ما در مرز یک میلیون واحد یا یک و نیم میلیون واحد تجربه کردیم.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: به هر حال مدل قابل قبول سهام اینجا باید معامله شود. سهام دست به دست شود، نقدینگی جدید وارد بازار شود، تاثیرات خبرها خودش را نشان دهد و گزارش‌ها بیاید تا بازار پتانسیل شکستن این مقاومت بسیار قوی را داشته باشد.

دارابی عنوان کرد: در چند هفته آینده با این مقاومت همچنان دست به گریبان خواهد بود و جریان سینوسی به خبرها واکنش اصلاحی رشدی نشان می دهد.

وی پیش بینی کرد بازار همچنان نیز در فاز نوسانی باقی بماند و سیاست یک گام به پیش و دو گام به پس را در دستور کار داشته باشد.

مشروح گزارش درباره وضعیت بازار سرمایه را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =