هدیه ۳۰۲ خانه ورزش روستایی در دولت تدبیر و امید به جوانان چهارمحال و بختیاری

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با راه اندازی ۳۰ خانه ورزش روستایی دیگر در هفته دولت، ورزش در ۳۰۲ روستای این استان رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، حمید کریمی افزود: در هفت سال دولت تدبیر و امید و طی ۲ سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ششصد میلیون ریال، ۲۶۲ خانه ورزش روستایی افتتاح شده است و طی یک هفته آینده نیز ۲۰ خانه ورزش روستایی با یک میلیارد ریال اعتبار و ۱۰ خانه کشتی نیز با سه میلیارد ریال هزینه راه اندازی خواهد شد.
کریمی از هزینه کرد ۵۰ میلیون ریالی برای هر خانه ورزش روستایی خبر داد و اضافه کرد: خانه های ورزش روستایی برای اولین بار با امکانات میز تنیس، دارت، شطرنج، تاتامی، فوتبال دستی و ... موجب رونق حداقلی در ورزش مناطق محـروم خواهد شـد تا برای اولین بار خدمتی ماندگار در ورزش استان به ثبت برسد.
او با بیان اینکه تا قبل از سال ۱۳۹۷ تنها ۱۰ خانه ورزش در استان فعال شده بود گفت: طی ۲ سال گذشته با حمایت وزارت ورزش و جوانان، حمایت خیرین و تلاش هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان، این اماکن با اولویت روستاهای محروم در دسترس عموم قرار گرفته است.
کریمی در پایان خاطر نشان کرد، در هفته دولت امسال، علاوه بر بیست خانه ورزش روستایی،  ۱۰ خانه کشتی نیز به جوانان روستایی اهداء خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1424380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =