۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
تلاش برای ایجاد دهکده سلامت در اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: برای کاهش ازدحام و ترافیک در مرکز شهر آبادان، به دنبال ساخت دهکده سلامت در منطقه آزاد اروند، هستیم.

به گزارش خبرآنلاین از سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان با طرح این موضوع در برنامه بازتاب صدا و سیمای مرکز آبادان، گفت: ایجاد دهکده سلامت یکی از اهداف مهم این معاونت در کاهش ترافیک بخش مرکزی آبادان و تسریع در ارائه خدمات به صورت متمرکز در یک مرکز مجهز به شهروندان است.

وی خاطر نشان کرد: به مظور ارتقا سطح سلامت منطقه و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، سازمان منطقه آزاد اروند مبادرت به ایجاد زیرساخت هایی در این حوزه ها طی یک برنامه ۵ساله داشته که با مبلغی معادل ۱۰۰میلیارد تومان این طرح در حال تحقق است و تا کنون ۸۰ میلیارد تومان آن عملیاتی شده که مصادیق آن نیز موجود است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد اروند از جمله مباحث مهم در امر بهداشت و درمان را جذب سرمایه گذار در این حوزه دانست و اذعان داشت: باید فضایی ایجاد کنیم که بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان ترغیب و تشویق شوند چراکه مشکلات منطقه بسیار زیاد و اعتبارات این سازمان به تنهایی جوابگو نیست.

قدرت اله طمیمیان تصریح کرد: در همین راستا برای ساخت بیمارستان قلب خرمشهر به دنبال سرمایه گذار بودیم که مجوزهای لازم در وزارت بهداشت در حال انجام است و به زودی شاهد عملیاتی شدن ساخت این بیمارستان، خواهیم بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =