۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
هر انچه در مورد تبلیغات در صفحه اول گوگل باید بدانیم

در صورتی که از تبلیغات گوگل استفاده کنید می توانید از نتایج ارگانیک نیز صفحه اول گوگل نیز بالاتر قرار بگیرید و شانس دریافت کلیک خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. اگر وب سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، تبلیغات صفحه اول گوگل یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک ورودی و میزان فروش بیشتر است.

با تبلیغات گوگل بالاتر از نتایج ارگانیک صفحه اول قرار بگیرید.

می‌دونستید بیشتر کاربران اینترنتی پاسخ مورد نظرشون رو از صفحه اول گوگل می گیرن و طبق گفته وب سایت معتبر Backlinko فقط 0.78 درصدشون صفحه دوم گوگل رو باز می کنن؟

امروز می‌خوایم به شما خدماتی ارائه کنیم که صفحه اول گوگل رو به راحتی در اختیار بگیرید.

شما می تونید از تبلیغات صفحه اول گوگل استفاده کرده و سایت خودتون رو حتی بالاتر از نتایج طبیعی گوگل ببینید.

در این مقاله هر آنچه در مورد تبلیغات صفحه اول گوگل باید بدانید را به شما توضیح خواهیم داد. بنابراین توصیه می کنیم ادامه مطلب را از دست ندید.

مزایای تبلیغات گوگل

مزایای تبلیغات صفحه اول گوگل چیست؟ بیشتر دیده شدن یا کلیک بیشتر؟ چرا باید تبلیغات گوگل رو جدی گرفت؟

سوالات بالا می تواند در ذهن هر کارفرمایی برای استفاده از تبلیغات گوگل پیش بیاید. اجازه دهید در ابتدا نگاهی کوچک به مزایای تبلیغات گوگل بیندازیم.

مهم ترین مزیتی که با تبلیغ صفحه اول گوگل بدست می آورید، شانس دیده شدن و دریافت کلیک بیشتر است. سئو نیز می تواند شما را وارد صفحه اول کند، اما سوال اینجاست که چه مدت طول می‌کشد؟ شما می توانید با استفاده از خدمات تبلیغات گوگل پارس ادوردز در کمتر از چند ساعت در صفحه اول گوگل دیده شوید.

مساله دیگری که باید به آن توجه کنید، گوگل ادز "پلتفرم تبلیغاتی گوگل" است. ممکن است بیشتر افراد بر این باور باشند که گوگل ادز ارزش سرمایه گذاری را ندارد. طبق مقاله ای که Wordstream منتشر کرده:

"64 درصد از افرادی که قصد خرید دارند، روی گزینه های تبلیغاتی نیز کلیک می کنند."

بنابراین باید بدانید که گوگل ادز ارزش سرمایه گذاری را دارد. توجه داشته باشید که این تنها برخی از مزایای تبلیغات صفحه اول گوگل است.

میزان بازگشت سرمایه گذاری تبلیغات گوگل

بازگشت سرمایه‌گذاری تبلیغاتی از تقسیم میزان درآمد حاصله بر هزینه‌ای که برای تبلیغات صرف کردید به دست می‌آید. فرض کنید 100 دلار برای تبلیغات گوگل هزینه کنید و 300 دلار از طریق تبلیغات گوگل درآمد کسب کنید.. در این صورت بازکشت سرمایه شما 300% خواهد بود.

فرقی نمی‌کند 20 دلار برای تبلیغات گوگل هزینه کنید یا 2000 دلار. بازگشت سرمایه تبلیغاتی در این روش تبلیغاتی با توجه به هدفمند بودن آن بسیار بالاتر از روش‌های تبلیغاتی دیگر است.

لازم به ذکر است که گوگل با بررسی هزاران اکانت گوگل ادز اعلام کرده است که تبلیغ کنندگان با هر 1 دلاری که خرج می کنند، به طور میانگین 8 دلار درآمد کسب می‌کنند. این خیلی عالیه؛ ولی فکر نکنید که تمامی تبلیغات نمایش داده شده در شبکه سرچ گوگل همین آمار رو ثبت کردند. همه چیز بستگی به نحوه مدیریت تبلیغات شما دارد.

در صورتی که قصد داشته باشید بیشترین میزان بازدهی ممکن رو از تبلیغات کسب نمائید، بهتر است روی بهینه سازی صفحات لندینگ و اکانت گوگل ادز خود کار کنید.

تبلیغات صفحه اول گوگل بهتر است با عبارت جستجو شده مرتبط باشد

عمدتا دیده شده که کسب و کارها از تبلیغات صفحه اول گوگل استفاده می کنند، اما قصد دارند که همه عبارات ممکن که حتی یک کلمه از عنوان آنها را شامل می شوند را هدف قرار دهند.

مطمئن باشید که این کار هیچ کمکی به بیشتر شدن مشتریان شما نمی کند. زمانی که می‌خواهید تبلیغات صفحه اول گوگل را برای کسب و کار خود انجام دهید، مطمئن شوید که صفحه شما با عبارات مرتبط نمایش داده شود. به عنوان مثال:

"فرض می کنیم فردی برای اقامت انگلستان از طریق خرید ملک از جستجوی گوگل استفاده می کند. حال اگر تبلیغی با عنوان اقامت تحصیلی انگلستان یا اقامت کاری انگلستان ببیند، روی آنها کلیک نمی کند. چون این نتایج نمایش داده شده، با عبارت جستجو شده او مطابقت ندارد."

حتی اگر آن فرد روی تبلیغات کلیک کند، فایده این کار چیست؟ صفحه مورد نظر نمی تواند مشکل او را حل کند! بنابراین توصیه می کنیم که صفحات تبلیغاتی خود را با استفاده از افزونه های گوگل ادز به بهترین شکل ممکن به کاربر ارائه کنید.

هنوز برای تبلیغات صفحه اول گوگل تصمیم نگرفته اید؟ احتمالا با دانستن پایین بودن هزینه های تبلیغات گوگل تصمیم خود را خواهید گرفت.

هزینه تبلیغات گوگل چقدر است؟

بدون اینکه از هزینه تبلیغات گوگل صحبتی کنیم، نمی توانیم این مقاله را به پایان برسانیم. موضوعی که شاید خیلی در گوگل ادز اهمیت نداشته باشد، اما در ایران با توجه به با ارزش بودن ارزهای جهانی بسیار حائز اهمیت است.

معمولا تبلیغات سرچ در ایران با هزینه بین 1 تا 5 سنت انجام می شود. البته برای عبارات رقابتی نیاز است سرمایه گذاری بیشتری انجام دهید.

باید بدانید که هزینه تبلیغات صفحه اول گوگل به چند مساله می تواند وابسته باشد:

یکی از مهم ترین عواملی که در هزینه هر کلیک نتایج تبلیغاتی صفحه اول گوگل تاثیر می گذارد، حضور رقبا و پیشنهاد های آنهاست. به عنوان مثال، اگر رقیب شما برای هر کلیک 20 سنت در نظر گرفته باشد، شما نمی توانید با پیشنهاد 5 سنت رتبه بالاتری از آن تبلیغ داشته باشید.

علاوه بر آن، مرتبط بودن صفحه تبلیغاتی شما با عبارت جستجو شده نیز بسیار مهم است. به این ترتیب که حتی با هزینه کمتر هم می توانید در رتبه اول تبلیغات گوگل قرار بگیرید. اما در نظر بگیرید که رقیب شما نیز از این موضوع با خبر است.

استفاده از افزونه های تبلیغاتی نیز می تواند در کاهش هزینه های تبلیغات صفحه اول گوگل تاثیر داشته باشد. علاوه بر آن، افزونه های تبلیغاتی گوگل ادز نسبت به گفته خود گوگل می توانند تاثیر مثبت 10 الی 15 درصدی در نرخ کلیک داشته باشند.

تبلیغات گوگل در ایران با چه ارزهایی انجام می شود؟

با توجه به اینکه برخی افراد بر این باورند که تبلیغات گوگل در ایران تنها با دلار انجام می شود، باید بگوییم که ما در شرکت پارس ادوردز (parsadwords.com) تبلیغات صفحه اول گوگل را با درهم و لیر نیز انجام می دهیم.

بنابراین شما می توانید حساب کاربری دلار، لیر یا درهم ایجاد کنید و فعالیت های تبلیغاتی خود را با ارزهای ذکر شده انجام دهید. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت پارس ادوردز نرخ حواله هر ارز را مشاهده کنید.

همچنین باید بدانید که اکانت شما در کمتر از 2 ساعت شارژ می شود و علاوه بر آن در روزهای تعطیل و غیر اداری نیز می‌توانید سفارش خود را ثبت نمائید.

این فرصت فوق العاده را از دست ندهید

در این مطلب متوجه شدید که صعود به قله افتخارات گوگل با هزینه ای اندک و زمان بسیار کوتاهی امکان پذیر است. تنها کافیست حساب گوگل ادز خود را شارژ نموده و تبلیغات صفحه اول گوگل را در صدر لیست فعالیت‌هایتان قرار دهید.

البته در این مسیر بهینه سازی سایت را فراموش نکنید و فعالیت های سئو را متوقف نکنید؛ چون از طریق سئو نیز می‌توانیدمشتریان خود را افزایش دهید. اما باید بدانید که این یک فرصت فوق العاده است و نباید آن را از دست بدهید.

با این حال، موضوعی که خیلی به آن اهمیت داده نمی شود، افزونه های تبلیغاتی است. استفاده از این ویژگی های جذاب گوگل ادز باعث می شود که تبلیغ شما با جلوه زیبایی به کاربران نشان داده شود. حتما در تبلیغات از این افزونه ها استفاده کنید.

زمان آن است که تبلیغات صفحه اول گوگل را آغاز کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1433543