قائم مقام شرکت منابع آب ایران: سد «نعمت آباد» اسدآباد امروز با حضور وزیر نیرو در مدار بهره برداری قرار می گیرد

قائم مقام شرکت منابع آب ایران گفت: سد «نعمت آباد» اسدآباد از طرح‌های اولویت‌دار بخش تأمین آب کشور است، که امروز با حضور وزیر نیرو در همدان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ محمد حاج رسولی‌ها در همدان گفت: برنامه ریزی خوبی در استان همدان در خصوص تکمیل سدها انجام شده و طرح‌ها طبق اولویت بندی تکمیل و افتتاح می‌شوند.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به طور میانگین هر سه سال یک سد در استان همدان به افتتاح رسیده است، خاطرنشان کرد: سال ۱۳۹۳ سد سرابی تویسرکان و سال ۱۳۹۶ سد شنجور رزن افتتاح شد و امروز نیز سد نعمت آباد اسدآباد با حضور وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.

مشاور وزیر نیرو با بیان اینکه تأمین آب شرب از اهداف اصلی این وزارتخانه است، اضافه کرد: سد نعمت آباد اسدآباد از طرح‌های اولویت‌دار بخش تأمین آب کشور است که آب کشاورزی را تأمین می‌کند.

قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران افزود: با توجه به اهمیت موضوع تأمین آب هفته گذشته هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی طرح تکمیلی خط انتقال آب شرب از سد کلان ملایر بازدید کردند.

حاج رسولی‌ها تاکید کرد: خوشبختانه کارهای خوبی در استان همدان انجام شده که اجرای موفق طرح تعادل بخشی از جمله این کارها است که سطح آب سفره‌های زیرزمینی را از اُفت شدید دور کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1434369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =