پرداخت زکات در چهارمحال و بختیاری ۱۲۷ درصد افزایش یافت

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان زکات واجب، مستحب و فطریه پرداخت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۷ درصد افزایش یافته است.

 علی ملک پور در جلسه شورای زکات واقع در دفتر امام جمعه شهرکرد با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی پرداخت زکات براساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیان کرد: صدا و سیما، رسانه‌های نوشتاری و تبلیغات در محیط برنامه شاد آموزش و پرورش نقش مهمی در این زمینه داشته‌اند.
وی افزود: همچنین همکاری و مشارکت فعال مهندسان جهاد کشاورزی، اختصاص اعتبار از محل تبصره ۱۴ از سوی سازمان برنامه و بودجه و فعالیت مبلغان زکات و روحانیون افزایش ۱۲۷ درصدی پرداخت زکات از سوی مردم استان را در پی داشته است.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به زکات فطره پرداختی مردم استان ادامه داد: در ماه رمضان امسال مردم استان یک میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان زکات فطره پرداخت کرده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسیده است.
ملک پور میزان کفارات عمد و غیرعمد پرداختی مردم استان را ۶۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عنوان و مطرح کرد: با همکاری سازمان صنعت و معدن و اداره غله استان ۱۱۵۰ کیسه آرد خریداری و در بین نیازمندان توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون میزان زکات واجب و مستحب نیز ۸ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان برآورد شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =