۰ نفر
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
راه جوستان _ گراب افتتاح شد

راه روستایی جوستان_گراب همزمان با ۱۰ استان کشور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز در طالقان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین از البرز:  در این مراسم که روز دوشنبه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ۶۴۷ پروژه راه روستایی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد تومان به مناسبت روز روستا، بهسازی و آسفالت شده و به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این پروژه ها ۶۷۴ روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۲۰ هزار و ۴۶۴ نفر در کل کشور از نعمت راه مطمئن برخوردار می‌شوند.

در البرز راه روستایی_ جوستان گراب در شهرستان طالقان به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری حدود ۷ میلیارد تومان افتتاح شد که به واسطه این اقدام ۴۰۰ خانوار از راهی ایمن بهره‌مند می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه در ۲ سال اخیر شاهد بهار راه‌سازی البرز هستیم، گفت: از سال ۹۷ تا ۹۸ به میزان ۳۵۱ درصد به اعتبارات عمرانی در البرز افزوده شده و این افزایش اعتبار برای طالقان ۳۱۵ درصد بوده است.

وی ادامه داد: محورهای مواصلاتی البرز معبر تردد مسافران ۱۴ استان کشور است از این رو راه‌های البرز ملی محسوب می‌شوند.

شهبازی گفت: وزیر راه و شهرسازی و مجموعه دولت برای به سرانجام رسیدن پروژه‌های راه‌سازی این استان عنایت ویژه‌ای دارند.

وی افزود: پروژه راه هشتگرد_ طالقان که ۲۲ سال در قالب یک راه روستایی آغاز شده بود، اکنون با پیگیری  جدی در ایستگاه پایانی قرار دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار البرز گفت: پروژه‌هایی چون ادامه آزادراه همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران_ شمال، قطار برقی کرج_ هشتگرد، دو خطه کردن راه آهن تهران-قزوین، آغاز پروازهای مسافربری فرودگاه پیام با اختصاص ۶۰ میلیارد تومان  و اختصاص اعتبار برای منطقه دو آزادراه تهران - شمال و تخصیص اعتبار ملی جهت تکمیل کمربند شمالی کرج از جمله اقداماتی بود که در این دولت صورت گرفته است.

وی افزود: از سال ۹۷ تا ۹۸ به میزان ۳۵۱ درصد به اعتبارات عمرانی در البرز افزوده شده و این افزایش اعتبار برای طالقان ۳۱۵ درصد بوده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =