مدیرعامل موسسه ایرانیان، آتش سوزی صبح یکشنبه، 28 فروردین ‌ماه ساختمان این موسسه را عمدی دانست.

حجت الاسلام محمد علی زم در گفت وگوی تلفنی با گروه حوادث خبرآنلاین افزود:" نزدیک به دو میلیون سی دی و دی وی دی از بین رفته و لوازم اداری، تجهیزات همچون دوربین، سمعی و بصری، باکس تدوین و... آتش گرفته است. البته ساختمان اصلی نیز خسارت های زیادی دیده است. "

وی افزود: نزدیک به دو میلیون سی دی و دی وی دی از بین رفته و لوازم اداری، تجهیزات همچون دوربین، سمعی و بصری، باکس تدوین و... آتش گرفته و البته ساختمان اصلی نیز خسارت های زیادی دیده است.

محمد علی زم، مدیر موسسه ایرانیان در این باره گفت: فردی ناشناس با یک ماشین وانت از بیرون شیشه های ساختمان را شکسته و محل موسسه را به همراه همه تجهیزات به آتش کشیده است.

زم در ادامه گفت: سرایدار ساختمان، روز جمعه شب 26 فروردین‌ ماه این فرد ناشناس را با یک ماشین 206 در نزدیکی ساختمان دیده است و همین شخص، یک شنبه چنین کاری کرده است. البته این فرد توسط سرایدار شناسایی شده، ولی متأسفانه، چون دو نفر از همکاران در داخل ساختمان بودند، سرایدار ساختمان در ابتدا آنها را بیرون کرده و پس از دیدن آتش و تماس با آتش نشانی متوجه شده که فرد خاطی فرار کرده است.

وی درباره پیگیری‌های قانونی درباره این موضوع گفت: پلیس از این مکان دیدن کرده است. متأسفانه ما تحت پوشش بیمه نیز نبوده ایم. آتش نشان نیز گزارش هایی تهیه کرده است. البته رئیس کلانتری منطقه نیز در محل وقوع حادثه حضور یافت.

مدیر موسسه ایرانیان درباره سی دی های موجود که آسیب دیده‌اند، عنوان کرد: بیشتر، فیلم های جدید ایرانی و خارجی بودند که کار تکثیر آنها انجام شده بود و باید به زودی وارد بازار می شدند. از عنوان‌های ایرانی متأسفانه، چیزی به خاطرم نمی آید و از فیلم های خارجی می توان «خانه عنکبوتی» و... اشاره کرد.

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =