همزمان با آخرین روز هفته ناجا: ۲ تُن موادمخدر در همدان امحا شد

همزمان با آخرین روز هفته نیروی انتظامی ۲ تن انواع موادمخدر با حضور مسوولان شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، حوزه انتظامی و قضایی در شهر همدان امحا شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ یزدان آزرمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری همدان گفت: نیمه نخست سال جاری حدود چهار تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که با وجود شرایط کرونایی، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته میزان کشفیات ۲۹ درصد افزایش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری همدان اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور پنج هزار و ۱۸۵ قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده مواد مخدر و معتاد در همدان شناسایی و دستگیر شدند.

آذرمی درباره آمار معتادان متجاهر نیز گفت: معتاد متجاهر بر اساس تعریف آن فرد معتاد بدون مکان، خانواده، کارتن خواب و طرد شده از سوی اعضای خانواده را شامل می شود که شمار آنها در همدان بسیار اندک است.

وی افزود: اما از دید عموم مردم معتادانی هستند که دارای این ویژگی‌ها نبوده اما به علت تردد و جولان در محله‌ها و تفرجگاه‌ها، منظر شهری را نامناسب جلوه می‌دهند که از این افراد به عنوان معتاد تابلو یاد می‌شود.

آذرمی گفت: ۲۵۰ معتاد تابلو در همدان شناسایی و تمامی مناطق از لوث معتادان تابلو و متجاهر پاکسازی شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =