۰ نفر
۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
۱۲ واحد متخلف در جزیره کیش پلمپ شد

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: در یک ماه گذشته ۱۲ واحد متخلف به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط پلمپ شده است

به گزارش خبرآنلاین از کیش : محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از تشدید نظارت‌های حداکثری بازرسان بهداشت محیط برای حفظ و ارتقای سلامت عموم جامعه در جزیره کیش که با جدیت تمام ادامه دارد، خبر داد و اظهار داشت: تعداد ۷۶۷ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی که با سلامت مردم ارتباط مستقیم داشت توسط کارشناسان بهداشت محیط کیش در مهر امسال انجام شده است.

دکتر رضانیا افزود: در این مدت ۲۱ مورد نمونه برداری از آب، ۲۶ مورد نمونه برداری از نظر وجود جوش شیرین در نان، ۱۶ مورد نمونه برداری از مواد غذایی، ۲۲۳ مورد کلر سنجی از آب آشامیدنی، ۸۲۰ مورد سنجش مواد غذایی از نظر (دما، روغن، نمک) توسط تجهیزات پرتابلی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: توسط بازرسان بهداشت محیط، آموزش‌های فردی در صنوف مختلف انجام شده و بروشورهای آموزشی و بهداشتی در خصوص آگاهی بخشی از خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز توزیع شده است.

لازم به ذکر است تا کنون به ۶۲ مورد شکایات مردمی توسط مرکز توسعه سلامت کیش رسیدگی شده است. ساکنین کیش و گردشگران در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی می‌توانند موارد را از طریق سامانه ۱۹۰ و یا شماره تلفن ۴۴۴۲۳۳۱۱ گزارش کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =