بازدید مدیر شبکه دو از مراحل پیش‌تولید مجموعه «هزار راه نرفته»

محمدرضا جعفری جلوه، مدیر شبکه دو به همراه حمیدرضا دیبایی، قائم مقام شبکه و حبیب میدانچی مدیر طرح و برنامه از محل فیلمبرداری مجموعه «هزار راه نرفته» بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ در این دیدار که ناهید سادات‌شریفی؛ تهیه‌کننده،علیرضا برزگر دانایی، کارگردان و بخشی از عوامل مجموعه «هزار راه نرفته» نیز حضور داشتند درباره تغییرات و اهداف فصل جدید این برنامه که از آذرماه روانه آنتن می‌شود با مدیر شبکه به گفتگو پرداختند.

محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دو ضمن اشاره به تجربیات «هزار راه نرفته» در تولید برنامه‌هایی منطبق با نیاز خانواده و جامعه؛ اظهار داشت: مباحثی مربوط به مهارت‌های زندگی مشترک، سازش و رضایتمندی از زندگی در کنار نفس شکل‌گیری خانواده ، اقبال به ازدواج و فرزندآوری باید در اولویت قرار گیرند.

وی ادامه داد: از نظر من ازدواج شکل گرفتن کارگاهیست برای رشد انسان، شاید مفهوم اصلی نهفته در کلام نبی خدا (ص) مبنی بر اینکه با ازدواج نیم دیگر دین تحقق می‌یابد؛همین مضمون باشد. در ازدواج از خودمحوری به دیگرخواهی ناگزیر می‌شویم و به نوعی دوری از خودخواهی است، زیرا پیوند خودخواهانه پیوندی شکننده است.

مدیر شبکه دو ادامه داد: در مبحث فرزندآوری علاوه بر دلایل مثبت زیادی که از آن یاد می‌شود، باید به نقش فرزندان در تربیت متعادل تر و تاثیر آن در رشد دیگر فرزندان خانواده نیز توجه کرد.  ازاین دیدگاه باید به این مساله تمرکز کرد که به خاطر بچه‌های بهتر باید فرزندآوری داشت تا تربیت متعادل‌تری صورت بگیرد.؛ زیرا نقش تربیت فرزندان توسط بچه‌ها بیش از تربیت فرزندان توسط والدین است. کودکان در کنار یکدیگر بهتر آموزش می‌بینند و بر یک دیگر تاثیر می‌گذارند.

ناهید سادات شریفی نیز با بیان اینکه کماکان در فصل جدید برنامه نیز بحث خانواده و اهمیت آن مطرح است، افزود: بحث مثبت‌اندیشی با در نظر گرفتن همه جوانب زندگی و فرهنگ تاب‌آوری از جمله رویکردهای این فصل برنامه است.

وی ادامه داد: همچنان جهت‌گیری ما به سمت رفع آسیب است و نه بزرگ کردن و یا تشدید آن، حتی در موضوعات آسیب‌زای خانوادگی و اجتماعی نیز به سویه‌های مثبت آن می‌پردازیم به عنوان مثال وقتی از خیانت صحبت می‌کنیم در کنار آن وفاداری و تعهد و نقش آن را در آرامش و ثبات خانواده بازخوانی می‌کنیم. افزون بر این مسائلی که مدیر شبکه در باب فرزندآوری و افزایش شوق ازدواج در جامعه به آنها اشاره کردند نیز از جمله محورهای برنامه خواهد بود.

در ادامه ضمن امیدواری برای مرتفع شدن موانع مالی پروژه، از محل فیلمبرداری فصل نوین «هزار راه نرفته» بازدید شد که به دلیل قرار گرفتن در دوران انتشار ویروس کرونا، محل فیلمبرداری در یک محیط روبازِ وسیع و رعایت واقعی فاصله اجتماعی برای مهمانان و عوامل برنامه انتخاب شده است.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =