دفاعیه کی‌روش که احتمالا بازیکنان کلمبیا را عاشق خودش می‌کند!

دنیای ورزش تورنتو نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا از بازیکنان تیمش بعد از باخت به اروگوئه حمایت کرد و گفت: مسئولیت نتیجه این مسابقه با من است.

تیم ملی فوتبال کلمبیا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بامداد امروز میزبان تیم اروگوئه بود که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود اروگوئه خاتمه یافت.

کارلوس کی روش سرمربی کلمبیا که سابقه کار در تیم ملی ایران را هم دارد، بعد از این بازی گفت: کار کلمبیا یا هر تیم دیگری وقتی زود گل می‌خورد دشوار می‌شود چون باید بازی را از نظر فنی و عاطفی بازیابی کنید. کلمبیا خوب بازیابی شد. در نیمه نخست موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. ما شایسته آن بودیم اما واقعیت بازی واضح است. بعد از باخت در یک بازی خانگی حرفی برای گفتن نیست.

کی روش ادامه داد: ما باید به راهمان ادامه بدهیم. مسئولیت این بازی و شکست را می‌پذیرم. بازیکنانم در این بازی برای تغییر سرنوشت مسابقه و نتیجه جنگیدند و ریسک کردند. من به عنوان مربی مسئولیت بازی را می‌پذیرم.

سرمربی کلمبیا تاکید کرد: به بازیکنانم تبریک می گویم زیرا باوجود سختی‌ها تلاش کردند گل بزنند و موقعیت‌هایی ایجاد کردند. انتقادها و هر نوع نظری درباره این باخت برای من است.

کی روش همچنین بعد از بازی با انتشار پیامی در توییتر خود نوشت: «هرچه درس‌ها سخت‌تر شود بیشتر یاد می‌گیریم. با شخصیت و عزم یک تیم بزرگ و برنده، به پا می‌خیزیم؛ متحد برای برد در بازی بعد.»

کارلوس در دوران حضور در تیم ملی هم بارها و بارها پشت بازیکنان ایران ایستاد و به همین خاطر آنها عاشق او بودند و همیشه در مصاحبه های خود از کی روش حمایت می کردند. 

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =