مقایسه تعداد بینندگان «از سرنوشت ۳» با سه سریال دیگر تلویزیون

با پخش ۱۰ قسمت ابتدایی سریال «از سرنوشت ۳»، میزان بازدید آن در سایت تلوبیون از ۲ میلیون بیننده فراتر رفته و در جذب مخاطب، در رقابت با «بچه مهندس ۳» است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل سوم سریال «از سرنوشت»، این شب‌ها در حال پخش از شبکه دوم سیما است. هم‌زمان با پخش این مجموعه تلویزیون، میزان بازدید ۱۰ قسمت ابتدایی آن و تکه‌های حساسش در سایت و نرم‌افزار تلوبیون، از مرز ۲ میلیون بیننده گذشته است.
با نگاهی به آمار بازدیدهای این سریال تلویزیونی از سایت تلوبیون که مرجع پخش آرشیو برنامه‌های مختلف تلویزیون است، می‌توان آمار بازدید تفکیک‌شده ۱۰ قسمت ابتدایی را به شرح زیر مشخص کرد: 
قسمت اول، بیش از ۱۴۲ هزار بازدید، قسمت دوم و سوم به ترتیب ۷۸ و ۷۵ هزار بازدید، قسمت چهارم حدود ۶۷ هزار بازدید، قسمت پنجم، ششم و هفتم به ترتیب ۶۵، ۵۸ و ۵۶ هزار و قسمت‌های هشتم، نهم و دهم به ترتیب ۵۱ هزار، ۶۰ هزار و ۶۶ هزار بار از سوی مخاطبین بازدید شدند که در مجموع این سریال بیش از ۷۲۰ هزار بازدید داشته است. 
با نگاهی به دیگر سریال‌های پخش شده از تلویزیون از ابتدای امسال، می‌توان مقایسه‌ای بین بازدیدهای «از سرنوشت ۳» با دیگر سریال‌ها که از شبکه‌های یک، دو و سه سیما پخش شده‌اند، داشت.
از ابتدای سال ۱۳۹۹، سریال‌های «پایتخت ۶»، «نون خ ۲»، «زیرخاکی»، «پرگار»، «دخترم نرگس»، «سرزده» (۹ قسمت) و «ایلدا» از شبکه یک سیما، سریال‌های «کامیون»، «بچه مهندس ۳»، «شاهرگ» و «بوم و بانو» از شبکه دوم سیما و سریال‌های «دوپینگ»، «سرباز»، «آخر خط»، «زمین گرم» و «نجلا» از شبکه سوم سیما پخش شده‌اند. با کنار قراردادن سریال‌های طنز تلویزیون که از نظر ژانر همسان با «از سرنوشت ۳» نیستند، می‌توان مقایسه‌ای از منظر میزان بازدید انجام داد. 
سریال «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی که در خردادماه امسال از شبکه یک سیما پخش شد، به صورت میانگین بیش از ۳۵ هزار بازدید در هر قسمت داشته و مجموعاً در ۱۰ قسمت ابتدایی حدود ۳۵۰ هزار بار دیده شده است. همچنین سریال «دخترم نرگس» که پس از آن روی آنتن رفت با اقبال بیشتری روبه‌رو شده و در ۱۰ قسمت ابتدایی بیش از ۵۰۰ هزار بازدید داشته است تا به عنوان پربازدیدترین سریال شبکه یک سیما در سایت و نرم‌افزار تلوبیون انتخاب شود. 
سریال «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل نیز که در مهرماه روی آنتن شبکه یک سیما رفت، به صورت میانگین حدود ۴۰ هزار بار در هر قسمت دیده شده و در ۱۰ قسمت ابتدایی نزدیک به ۴۰۰ هزار بازدید از سوی مخاطبان تلوبیون داشته است.

در بین سریال‌های شبکه دوم سیما، «کامیون» با بازی مهدی هاشمی در نوروز ۱۳۹۹ روی آنتن رفت. این ملودرام ۲۸ قسمتی در ۱۰ قسمت ابتدایی خود حدود ۳۳۰ هزار بازدید داشته است در حالی که سریال «بچه مهندس ۳» که در ماه مبارک رمضان از شبکه دو پخش شد، در ۱۰ قسمت اول بیش از یک میلیون و چهارصدهزار بازدید داشته است. 

با این حال، سریال «شاهرگ» با بازیگری زنده‌یاد سیروس گرجستانی در ۱۰ قسمت ابتدایی خود حدود ۳۵۰ هزار بازدید داشته است و سریال «بوم و بانو» که قبل از فصل سوم «از سرنوشت» روی آنتن رفت، کمتر از ۲۰۰ هزار بار بازدید تلوبیونی در ۱۰ قسمت اول داشته است. 
سریال «سرباز» که در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه سه رفت، حدود ۲۰۰ هزار بازدید در سایت تلوبیون برای ۱۰ قسمت ابتدایی خود داشته و سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌الله با اقبال بیشتری از سوی مخاطبان رسانه ملی همراه شده است. این سریال به صورت میانگین ۳۰ هزار بازدید در هر قسمت داشته و بیش از ۳۰۰ هزار بار دیده شده است. 
با این حال سریال ۱۷ قسمتی «نجلا» که همزمان با ایام اربعین حسینی روی آنتن شبکه سوم سیما رفت، در ۱۰ قسمت ابتدایی خود کمتر از ۷۰۰ هزار بازدید داشته است.
با مقایسه آمارهای بالا می‌توان گفت که سریال «از سرنوشت ۳» تا به اینجا با پشت سرگذاشتن «نجلا» و «دخترم نرگس»، در رتبه دوم پرمخاطب‌ترین سریال‌های ملودرام تلویزیون در سال ۱۳۹۹ قرار گرفته است. در این رتبه‌بندی، «بچه مهندس ۳» آمار بهتری دارد و در رتبه اول قرار دارد. البته عواملی نظیر پخش سریال در ماه رمضان و مدت زمان ۶ ماهه سپری شده از پخش آن در بهبود آمارهای بازدید تاثیر زیادی دارد و باید دید آیا فصل سوم «از سرنوشت» می‌تواند در روزهای آینده و با گذشت مدت زمان بیشتری از پخش آن رکورد این سریال را بزند یا خیر؟ دو سریالی که از نظر موضوع و محتوا با یکدیگر مقایسه می‌شوند، اکنون نیز در رقابت با همدیگر هستند.
۵۷۵۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1456657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    16 6
    بهترین فیلم تو جهان از سرنوشت 3 هست لطفا اگر میشه قسمت های آن بیشتر کنید و یا فصل های چهار و پنج بسازید ممنون
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    15 4
    از سرنوشت عالیه ❤❤❤
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      7 7
      آلیه خیلی خوب
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      6 13
      دلتون خوشه با این سریال های آبکی
  • مائده IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    13 6
    من هم سریال از سرنوشت رو دوست دارم هم بچه مهندس۳ ولی بچه مهندس۳ رو بخاطر بازیگران خوبش خصوصا خانم فرناز رهنما خیلی بیشتر دوست دارم لطفا ایشون تو فصل ۴ بچه مهندس هم باشند.متشکرم
  • علیرضا IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    13 7
    بهترین فیلم بود که تا به حال دیدم
  • شیده SE ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    8 4
    سرنوشت ۳ چند قسمت داره
    • کژال ۱۳۸۵ IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      2 2
      عزیزم من خوندم ۲۵ قسمت دهره
  • حمید IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    6 9
    مگه تلوزیون بیننده داره ... با مدیرانی مثل فروغی که با امدنش تمام بینندهاش ریزش کرد
  • الهام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    5 4
    سریال ازسرنوشت عالی سریال زمین گرم شبکه ۳اعصاب خوردکن بودهمش یه دیونه حالمونوازغذاخوردنش ودادزدنش بهم زدالانم که سریال جدیدصفر۲۱چیه فوقولعاده بدوضعیف است
  • CA ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    8 6
    خیلی سریال قشنگیه ، و درد ناک هیچ وقت آقای پور سرخ نقش به این بیرحمی بازی نکرده . که دستور بده هاشم و بکشن .اینو می بینه آدم به خودش می گه مگه آدم تا این حد پست و جلاد توی دنیا هست ؟ به خاطر چی پول . ؟ نمی گم‌ بده ولی اندازه چون زیاد و کمش آدم و قصی القلب می کنه . ولی قشنگه امید وارم هر چه زود تر داد گاه بفهمه همه کثافت کار یا زیر سر ماجد ، و شعبون و نگه داره و هاشم خوب بشه . قیافه ماجد و سهراب و هاشم دیدنی بشه بعد از عوض شدن جاشون باهم دیگه .و اون هرکول ،قول زندون اعدام بشه همون که هاشم و چاقو زد .
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    12 3
    سریال از سرنوشت از هر نظر بهترینه حتی از بچه مهندس هم بهتره بچه مهندس فقط به داستان جواد ختم میشد ولی از سرنوشت داستان رفاقت ها و به غیر از هاشم و سهراب داستان به فضا های دیگه ای هم پی برده این سزیال از نظر بازی بازیگران،داستان،کارگردانی و... همه نظر بی نظیره و باید خیلی برای دیدنش تبلیغ بشه خیلی ها نمیدونن الان داره همچین سریال عالی ای تو تلوزیون پخش میشه.
  • سکوت IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    6 3
    بنظر من هم سریال بچه مهندس و هم سریال از سرنوشت عالی هستن. در کنار اونا سریال های دیگه هم که ژانر متفاوتی دارند ، خیلی خوبن و ما شاهد پیشرفت کارکرد صداوسیما هستیم.
  • علی IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    1 4
    از کی پول میگیرین واسه این رپرتاژ آگهی ها؟! اون از نظرسنجی جعلی تون اینم از این مقایسه بی ربطتون با بچه مهندس و ... خانه امن هم از دخترم نرگس کمتره مخاطبش. خدا شفاتون بده
  • ناشناس IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    3 3
    سریال ایرانی فقط غم وافسردگی میاره.چرا مردم به این سمت میبرن.هدف دارن.تا مردم‌به این زندگی فلاکت بار عادت کنن.شادی فراموش کنن.چرا باید این همه انرژی منفی بدن
  • مهدیه موسوی IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    3 4
    از سرنوشت عالیه
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 6
    خیلی فیلم خوبه نقش دارا حیایی در نقش هشم خوب بود نقش کیسان دیباج در نقش سهراب خوب بود نقش مونا کریمی در نقش ارزو خوب بود من که این فصل سوم دوست داشتم
  • فاطمه زهرا قدیری لنگری IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 5
    به نظر من اینکه نقش دارا حیایی در نقش هاشم خوب بود نقش کیسان دیباج در نقش سهراب خوب بود و مونا کریمی در نقش ارزو خوب بود
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 1
    دیدن نظر من
  • رنگین کمان IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 2
    فقط سریالهای مهران مدیری و سعید آقا خانی قشنگه.. ای کاش ازین جور سریالا بیشتر بشه تا بلکه ما هم کمی از غم و غصه هامون کم بشه.. با این سریالای پر غصه دارتون تو این اوضاع خراب مملکت یه غمی به غمامون اضافه کردین.
  • ااااااااااا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 5
    از سرنوشت رو خیلی خیلی دوست دارم.عالیییییه عالی
  • ... IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 1
    عالیهههههههه ممنون از اقای حیایی و اقای دیباج
  • CA ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 2
    سلام من نقش کیسان دیباج و دارا حیایی،منا کرمی،فاطیما بهارمست عالی بود و از سرنوشت بهترین سریال❤❤❤❤❤❤❤ ممنونم😘😘😘😘
  • ثنا IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 1
    واااای عاشقش شدم عالیه خیلی ازتون ممنونم که این فیلم زیبا را ساختین تشکر میکنم از کیسان دیباج دارا حیایی مونا کریمی حسین پاکدل و تمامی بازیگران و زحمت کش های پشت صحنه
  • کوثر IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 0
    سلام ممنونم بابت پخش سریال از سرنوشت فقط شب های پنشنبه هم این سریال را بزارید ممنون
  • زهرا IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 0
    از سرنوشت فیلم بسیار جذابی بود چقدر خوب میشه اگه فصل بعدی هم داشته باشه.........