بسیج، الگویی تمام عیار برای ملت‌های آزادی‌خواه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بسیج، الگویی تمام عیار برای ملت‌هایی است که خواهان عزت، سربلندی، پیشرفت، استقلال و حاکمیت ارزش‌های انسانی هستند و فرهنگ و تفکر بسیجی مهم‌ترین عامل ناکامی استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع معاونان اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها ضمن تبریک هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران به طور حتم از برکات خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.
او افزود: بسیج باید ویژگی‌های زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه و در میان جوانان ترویج و تبیین کند تا با تربیت نسل سالم و پویا جامعه‌ مطلوب مد نظر اسلام شکل گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان، ظرفیت بسیج را فقط محدود به عرصه دفاع از کشور و پاسخگویی به تهدیدات سیاسی – اقتصادی و نظامی دشمن ندانست و ادامه داد: هرجا اسلام و انقلاب به حضور پرانگیزه و کارساز مردمی نیاز دارد، آن میدان، عرصه حضور بسیج است.
علایی مقدم در ادامه به الگوگیری انقلاب اسلامی ایران از قیام عاشورا اشاره و تصریح کرد: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ مردم ولایتمدار، صبور، مومن و انقلابی ایران اسلامی با تأثیر پذیری از قیام عاشورا مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و باردیگر با خنثی کردن توطئه دشمنان خارجی که قصد بی نظمی و اختشاش در کشور را داشتند؛ با بصیرت و آگاهی همیشگی خود؛ نقشه شوم دشمنان را خنثی و باردیگر با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تجدید میثاق دوباره ای کردند.
او اضافه کرد: بسیج همواره در طول تاریخ پس از انقلاب در تمام صحنه‌ها اعم از دوران دفاع مقدس، سازندگی و کمک به عمران وآبادانی کشور در صف اول بوده و کارنامه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته است. بسیجیان همیشه خود را خادم کشور، مردم و نظام جمهوری اسلامی دانسته و با اخلاص، توکل، توسل و دوراندیشی در صحنه‌های مختلف حاضر شده‌اند که این ویژگی همچنان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ادامه دارد.
علایی‌مقدم با تاکید بر اینکه خدامحوری و تکلیف مداری شاخصه اصلی و مهم بسیجیان است، یادآور شد: حضور موفقیت‌آمیز و درخشان بسیج در عرصه علم و ورزش و میادین بزرگ ورزشی در زمان حاضر نیز بر مبنای وظایف ذاتی آن انجام می‌شود.
امروز حرکت بسیج، الگویی تمام عیار برای ملت‌هایی است که خواهان عزت، سربلندی، پیشرفت، استقلال و حاکمیت ارزش‌های انسانی هستند و فرهنگ و تفکر بسیجی مهم‌ترین عامل ناکامی استکبار جهانی است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان با بیان اینکه هفته بسیج تمام شدنی نیست، تصریح کرد: هم اکنون بسیج یک نهاد بسیار گسترده است که پاسخگوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و چنان با بخش‌های دیگر نظام پیوند دارد که جدایی آن‌ها از هم در جامعه اسلامی امکان پذیر نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =