فکری و شروعی بهتر از منصوریان،شفر و استرا

استقلال در لیگ بیستم شروعی بهتر نسبت به فصول قبل داشته است.

عرفان حاج‌بابایی: استقلال در حالی کار خود را در لیگ بیستم با محمود فکری آغاز کرده که نتایجی که با این سرمربی تا هفته سوم لیگ برتر کسب کرده، بهتر از نتایجی است که در فصول گذشته با مربیان دیگر به دست آورده است.

نسبت به سبک بازی استقلال فکری در این سه هفته انتقاداتی وارد است و کارشناسان معتقد هستند که تیم او فوتبالی شناور و هجومی را ارائه نمی دهد که البته با توجه به این نکته که هنوز در ابتدای راه لیگ هستیم، شاید این اتفاق امری طبیعی باشد.

با این حال از لحاظ نتیجه گیری می توان گفت که فکری عملکرد خوبی را تاکنون از خودش به جای گذاشته است. او از سه بازی ابتدایی استقلال در لیگ بیستم 6 امتیاز را برای آبی ها به ارمغان آورده و باعث شده که استقلال فعلا در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد. نتایجی که استقلال پیش از این در هفته های ابتدایی لیگ نمی توانست آن را کسب کند.

به عنوان مثال علیرضا منصوریان در فصل 95-96 یعنی اولین فصل حضورش در استقلال، از سه بازی ابتدایی خود مقابل نفت تهران، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان 2 باخت و یک مساوی به دست آورد یعنی فقط 1 امتیاز.

او در فصل بعد و دومین فصل حضورش در استقلال هم از سه بازی ابتدایی اش مقابل صنعت نفت، استقلال خوزستان و تراکتور، صاحب یک باخت، یک مساوی و یک برد شد و 4 امتیاز به دست آورد.

در فصل 97-98 که استقلال لیگ را با وینفرد شفر آغاز کرد، آبی ها از 9 امتیاز ابتدایی لیگ مقابل پیکان، ذوب آهن و تراکتور 5 امتیاز را از آن خود کردند و فصل قبل هم که کار با استراماچونی آغاز شد، دستاورد این مربی ایتالیایی از سه بازی ابتدایی خودش، یک باخت مقابل ماشین سازی و دو تساوی مقابل فولاد و نفت مسجدسلیمان بود.یعنی فقط 2 امتیاز.

از دست دادن امتیازات هفته های ابتدایی همیشه درنهایت به ضرر استقلال تمام می شد و آن ها را از شانس کسب قهرمانی محروم می کرد اما حالا محمود فکری با آغازی بهتر نسبت به پیشینیان خود، این امید را در بین هواداران استقلال زنده کرده که دیگر قرار نیست امتیازات ابتدایی لیگ به راحتی از دست برود هرچند که تیم هنوز چندان جذاب و مقتدر فوتبال بازی نکند.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین امیدبخش IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 2
    خدا امسال نوبت این که استقلال فوتبالی قهرمان بشه این دوره این تیم که پشت تیم سرخ بوده هست استقلال دو بیست دوره لیگ برتر ده قهرمانی فقط در لیگ برتتر داشت لنگی نباشیم
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    امیدوارم قهرمان این فصل باشیم البته با اجازه ی بابا مسعود و فدراسیون لنگی ها
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 4
    نه بیاد دهم بشه کیسه همه‌ی بازیکنای خوب رو جذب کرده اگه قهرمان نشه یعنی واقعا