استاندار همدان: نخستین محموله پتروشیمی هگمتانه وارد همدان شد

استاندار همدان از ورود نخستین محموله پتروشیمی هگمتانه به استان خبر داد و گفت: پتروشیمی هگمتانه به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در جلسه بررسی مهمترین پروژه‌های شهر همدان که با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی برگزار شد، گفت: جذب اعتبارات ملی باید در اولویت کار مدیران باشد و با وزارتخانه‌ها تعامل لازم انجام شود تا اعتبارات بیشتری جذب شود.

وی مهمترین پروژه‌های شهر همدان را مورد بحث و بررسی قرار داد و خاطرنشان کرد: روند اجرای پروژه‌های شهر همدان باید تسریع یابد و برای پروژه‌ها روز شمار در نظر گرفته شود.

استاندار همدان افزود: با همکاری و تعامل خوب نمایندگان و مدیران استان کارهای بزرگی در شهر همدان در حال انجام است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز بر تسریع در روند اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: مدیران در راستای جذب اعتبارات ملی با هدف تسریع در روند اجرای پروژه‌ها اقدام کنند و ارتباط بیشتری با مرکز داشته باشند.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه همدان در حوزه پارک علم و فن آوری ظرفیت زیادی دارد و باید در این حوزه پایلوت کشوری شود؛ افزود: باید برای به نتیجه رساندن طرح‌های در دست اجرا تلاش کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز گفت: پتروشیمی هگمتانه همدان تولید آزمایشی خود را در چند مرحله آغاز کرده و محصول نهایی با مشخصات اعلام شده به دست آمده و پروژه تا ۲۰ روز آینده کار تولید به ظرفیت اسمی را انجام می‌دهد.

ظاهر پور مجاهد عنوان کرد: بر اساس قول مدیرعامل پتروشیمی کشور و معاون وزیر نفت برای تأمین مواد اولیه تفاهم نامه‌هایی به امضا رسیده که با همکاری شرکت پتروشیمی استمرار تأمین مواد اولیه از مبادی موردنظر انجام شود.

لازم به ذکر است، در این جلسه پروژه‌های شهر همدان از جمله پارک علم و فناوری، پتروشیمی همدان، قطار شهری، بیمارستان ۲۷۲ تخت خوابی، مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی، پالایشگاه همدان، موزه میدان امام، دانشکده گیاهان دارویی، گاوداری، لاین بوقلمون و چند طرح تولیدی دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =