فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف برای خرید عمده

لوازم بهداشتی ساختمان؛ به مجموعه لوازم جانبی ای گفته می شود که پس از تکمیل ساختمان برای سلامتی، آسایش و بهداشت فردی افراد در محیط منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی ساختمان ‌های اداری، تجاری و مسکونی شامل قسمت‌ های مختلفی هستند. و سرویس بهداشتی یکی از مکان های جدایی‌ ناپذیر هر ساختمانی است. میزان تأثیر این بخش از ساختمان بر سلامت فیزیکی و روانی افرادی که از آن استفاده می‌کنند، بر کسی پوشیده نیست. سرویس بهداشتی دارای اجزای مختلفی است که هر کدام از آن ‌ها استانداردها و کارایی مخصوص به خود را دارند. به همین جهت مالکان ساختمان ‌ها، تلاش می کنند تا بهترین ساخت و تزئین اصولی را برای بخش های بهداشتی خانه چه آشپزخانه، چه حمام و سرویس بهداشتی انجام ‌دهند. چرا که این تجهیزات ساختمانی به عنوان تزئینات داخلی، می ‌توانند اثر مستقیم و مثبتی بر زیبا و شیک ساختن بخش های بهداشتی خانه داشته باشند.

حال شاید مشکل برخی افراد برای خرید تجهیزات بهداشتی منزل، انتخاب از بین هزاران مدل موجود در بازار است، چرا که امروزه کارخانه های تولید لوازم بهداشتی ساختمان در کشور به طور گسترده در حال فعالیت هستند و هدف همه ی آنها تولید محصولاتی متنوع با کیفیت بالا است، به طوریکه از برندهای خارجی مشابه در کیفیت و کارایی کم نمی آورند. همچنین از قیمت و خدمات پس از فروش مطلوب تری نیز برخوردارند. لذا قصد داریم تا در این مطلب یکی از شرکتهای پخش لوازم بهداشتی منزل را به شما معرفی کنیم که با مطالعه ی آن انتخاب های بیشتر و بهتری برای لوازم ساختمانی منزل خود خواهید داشت.

آیا فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف را میشناسید؟

این مجموعه با بیش از 10 سال تجربه، اقدام به راه اندازی سایت رئوف شاپ، به منظور عرضه کالاهای بهداشتی و ساختمانی و آشپزخانه نموده است. که در حال حاضر فروش کالای متنوع خانه و آشپزخانه نظیر شیرآلات حمام و آشپزخانه، فلاش تانک، سنگ روشویی و... را بر عهده دارد. همچنین فروشگاه محمودی رئوف، نمایندگی برندهای معتبری چون کسری، ملودی، قهرمان، هوآیی و تپس را نیز دارا می باشد که به طور مستقیم با این تولیدکنندگان در ارتباط بوده و کالاهای مورد نیاز را با کمترین واسطه تهیه نموده و در نتیجه با کم ترین قیمت در بازار عرضه می نماید.

چرا می گوییم فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف؟

چون همانطور که در بالا ذکر شد این مجموعه کالاهای متنوعی از تجهیزات بهداشتی را در خود جای داده، همچنین نمایندگی برندهای معتبری را دارا می باشد که در زیر به معرفی هر یک از آنها میپردازیم.

شیرآلات کسری

ست کامل شیرآلات کسری (شیر ظرفشویی آشپزخانه، شیر توالت، شیر حمام و شیر روشویی) یکی از با کیفیت ترین و کامل ترین شیرآلات ساختمانی در مدل های مختلف در بازار می باشد.

شیرآلات هوآیی

شیرآلات هوآیی؛ یکی از برندهای وارداتی گروه کسری است که از کشور چین وارد می شود و محصولات عمده تولیدی این شرکت شیرآلات اهرمی بهداشتی ساختمان است.

شیرآلات تپس

کارخانه تپس جزء اولین شرکت های تولید کننده شیرآلات ساختمانی در ایران است. محصولات تپس تولید داخلی است و TEPS یک شرکت کاملا ایرانی محسوب می شود که از تجربه و تنوع بسیار بالایی در امر ساخت لوازم بهداشتی برخوردار است. پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی تپس عبارتند از: مدل برمودا، بارسا و سارا.

شیرآلات قهرمان

کارخانه شیرآلات قهرمان، تولید کننده شیرهای ساختمانی، تجهیزات حمام، شیرآلات الکترونیکی و بیمارستانی است. محصولات کارخانه قهرمان دارای قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشورهای صنعتی مانند آلمان را دارد، علاوه بر این شیرآلات قهرمان به ۳۰ کشور جهان نیز صادر می شوند.

محصولات بهداشتی ساختمان مارک MELODY ملودی

برند ملودی Melody تشکیل دهنده محصولات وارداتی درجه یک گروه کسری از کشور چین است و لوازم بهداشتی تولیدی آن شامل: توالت فرنگی، سنگ روشویی، فلاش تانک، یونیورست، علم دوش و پنل دوش، وال هنگ و دست خشک کن می باشد.

فلاش تانک های تاپ

فلاش تانک تاپ معمولا در اکثر فروشگاه های لوازم ساختمانی معتبر موجود می باشد. چرا که از کیفیت بالایی برخوردارند، به قدری که 25 سال ضمانت دارند و دارای نشان استاندارد ایران نیز می باشند.

همچنین این فروشگاه در کنار محصولات برندهای نام برده شده، فروش تجهیزات بهداشتی دیگری نظیر سنگ روشویی فانتزی، شیر ظرفشویی دو منظوره، علم دوش حمام، فلاش تانک سه بعدی، شیر روشویی پایه بلند، شیر توالت آفتابه، شیر روشویی ارزان و فروش عمده ی قطعات و لوازم بهداشتی ساختمان نظیر نوارتفلون، پوسته و مغزی شیر، شیر شلنگی، شیر کولر، شیلنگ توالت، جامایعی و ... را نیز بر عهده دارد.

فروشگاه لوازم ساختمانی محمودی رئوف raufshop.com پخش کننده انواع شیرآلات و چینی آلات بهداشتی ساختمان مانند توالت فرنگی، توالت ایرانی، سنگ روشویی و اتصالات و تاسیسات ساختمانی از برندهای معتبر ذکر شده می باشد و نکته ی حائز اهمیت درباره ی این فروشگاه این است که شما می توانید هم خرید عمده و هم تک از این فروشگاه آن هم با قیمت مناسب داشته باشید. امیدواریم از این مطلب بهره ی لازم را ببرید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461960