شما نظر دادید/ تاریخ‌های رُند تاثیری در خوشبختی آدم‌ها ندارد

کاربران خبرآنلاین نظرات خود را نسبت به اتفاقات ۹۹/۹/۹ بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۹۹/۰۹/۰۹ از دو نظر تاریخ عجیبی برای ایران بود، اول از همه اعداد رندی که این تاریخ را تشکیل می‌دادند عجیب بودند و بعد هم موجی از عروسی‌ها و تولدها که با وجود هشدارها در این تاریخ اتفاق افتاد.

در رابطه با همین موضوع چند روز پیش  نظرسنجی در خبرآنلاین برگزار شد و از کاربران خواسته شد تا نظرات خود را رابطه با این اتفاقات بیان کنند، اکثر کاربران به انتقاد پرداختند و به شدت با عروسی‌ها و تولدهای این تاریخ مخالفت کردند، گروهی هم گفتند که انجام چنین کاری به دیگران ارتباطی ندارد.

مخالفان چه گفتند؟

برای مثال یکی از مخاطبان خبرآنلاین نوشته بود: «این کار کودکان است، خصوصا در رابطه با تولد که ممکن است برای نوزاد خطر هم داشته باشد.»

کاربری هم نوشته بود: «به نظرم بیشتر مردم این کار را می کنند تا بتوانند مثلا یهامتیازی نسبت به دیگران برای نمایش دادن داشته باشند و اینکه بگویند بچه ما در تاریخ رند به دنیا آمده. البته اگه خودی خود اتفاق بیافتد شاید مقداری بشود با این تاریخ خوش بود ولی نه به قیمت خطر افتادن جان نوزاد یا پرداخت بهای اظافی به بیمارستان . خدا کند همه بچه ها سالم به دنیا بیایند و عاقبت به خیر بشوند.»

نظر یکی دیگر از مخاطبان هم به این شکل بود: «خود من متولد ۵/۵/۵۵ هستم اما با دو لیسانس و یک فوق لیسانس مشغول خانه داری هستم.... و آدم سراغ دارم برای ازدواجش تاریخ ۷/۷/۷۷ را انتخاب کرد و الان ۵ ساله تو زندان است و زنش هم طلاق گرفته است.......می خواهم بگویم این تاریخ ها تاثیری درخوشبختی آدم‌ها ندارد...»

موافقان چه گفتند؟

البته برخی کاربرها هم معتقد بودند که این تصمیم شخصی است و به دیگران ارتباطی ندارد، فردی در این رابطه نوشته بود:ـ«مردم مختار هستند که کاری که دوست دارند رو انجام بدهند به ما چه ربطی دارد؟»

کاربر دیگری هم نوشته بود: «این یک انتخاب است و به کسی ربطی ندارد.»

۲۳۵۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =