مهر نوشت:

 رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آزمون های تخصصی پزشکی باید در جای اصلی خودشان برگزار شود، گفت: طرح دوباره جدایی آموزش پزشکی تنها به ایجاد تنش بیشتر در این زمینه دامن می زند.

حسینعلی شهریاری افزود: موضوع مهمی چون آزمون های پزشکی از جمله دستیاری، جامع علوم پایه و کارورزی همه در حیطه شورای آموزش پزشکی و تخصصی هستند که این شورا خودش مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارد و ما نمی توانیم در آن حیطه وارد شویم.

وی با اشاره به طرح نظرسنجی تجمیع آزمون های وزارت بهداشت با وزارت علوم در حاشیه آزمون دکتری 90 گفت: طرح این مسائل آن هم در قالب یک نظرسنجی بیشتر به دامن زدن تنش در این مسئله می انجامد چرا که طرح موضوع جدایی آموزش پزشکی از وزارت بهداشت تنش ایجاد می کند.

در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 90 که در روز 25 فروردین ماه 90 برگزار شد پیش از آزمون برگه نظرسنجی از داوطلبان توزیع شد که در یکی از پرسش های آن نظر داوطلبان درباره تجمیع آزمون های کشوری از جمله آزمون های وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد مطرح شده بود که این موضوع اعتراض گروهی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را برانگیخت.

47

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    معلومه جدایی آموزش پزشکی نان بعضی از مدیران ضعیف را آجر می کندوگرنه ابن امر هم به نفع بهداشت جامعه وهم باعث صرفه جویی در هزینه های دولت می شود.