نکونام،مجیدی و قلعه نویی به درد استقلال می‌خورند

علی پاکدامن ملی پوش شمشیربازی ایران از حضور مظلومی و مرفاوی در استقلال راضی نیست و معتقد است این تیم با حضور آن‌ها 10 سال به عقب برگشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی پاکدامن ملی پوش شمشیربازی ایران که سهمیه المپیک را هم دارد یک استقلالی دو آتشه است.او البته زیاد برای دوستانش کری نمی خواند اما دوست دارد همیشه استقلال برنده باشد.
علی درباره شرایط این روزهای استقلال خیلی صریح حرف می زند و می گوید:«خب رفتن مجیدی ضربه بزرگی به تیم زد.این نظر شخصی من است و می توانم درباره تیمی که دوستش دارم اظهار نظر کنم.به نظرم مربیانی مثل مجیدی،نکونام و قلعه نویی به درد تیم می خورند.اصلا دوست ندارم دوستانم ناراحت شوند اما استقلال با مظلومی و مرفاوی 10 سال به عقب برگشت.درباره محمود فکری هم نظر زیادی ندارم و نمی توانم ایشان را نقد کنم اما دستیاران ایشان چندان قوی نیستند.»
پاکدامن ادامه می دهد:«به عنوان یک هوادار همیشه بازی های استقلال را دیده ام.البته اگر تداخلی با تمریناتم نداشته باشد. حتی عضو کانال هواداری‌اش هم هستم. استقلال جزو سر فصل‌های زندگی‌ام است. البته بازی‌هایی که همزمان با اردو باشد را فقط لحظات حساس و گل‌هایش را می‌بینم.امیدوارم تیمی که دوستش دارم همیشه موفق باشد.»

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =