کنترل کرونا در بانکهای اصفهان با سامانه «ماسک»

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین که از حجم بالای تردد در بانکهای اصفهان پرسید،گفت: مقرر شده است انتظامات بانکها با استفاده از اپلیکیشن «ماسک» مانع از ورود افراد مبتلا به کرونا در فضای بسته بانک ها شوند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان: حجت الله غلامی با اشاره به اینکه شهرستانهای بویین میاندشت، فریدونشهر، مبارکه، دهاقان، خور، نجف آباد، برخوار و چادگان به وضعیت زرد ارتقا یافته اند و گزارشها حاکی از این است که ۳۴ درصد از شهرستانهای استان اصفهان به وضعیت رنگ بندی زرد رسیدند، اظهار داشت:

وی با تاکید بر موثر بودن طرح جامع «هوشمند» که از ابتدای آذرماه در استان اصفهان اعمال شده است، تصریح کرد: محدودیت های پنجگانه مطابق با رنگ بندی های اعلام شده تداوم خواهد داشت و محدودیت های تردد در شهرهای زرد رنگ منتفی است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در شهرستانهای زرد رنگ حضور کارکنان به دوسوم افزایش می یابد و کماکان آموزش و پرورش به صورت غیرحضوری خواهد بود.

غلامی با اشاره به اینکه صنف تولیدکنندگان گز و شیرینی به مشاغل گروه یک وارد شده اند، گفت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و الزامی شدن استفاده از اپلیکیشن «ماسک» این مشاغل می توانند خدمت رسانی کنند.

آرایشگاه های زنانه وارد گروه شغلی دو شده اند

وی افزود: صنف آرایشگاه های زنانه هم با الزامی کردن استفاده از اپلیکیشن «ماسک» و کنترل مراجعان وارد گروه شغلی دو شده اند.

غلامی بر ضرورت استفاده از اپلیکیشن «ماسک» در تمامی ادارات استان اصفهان تاکید ویژه ای کرد و گفت: تمام انتظامات در مراکز اداری استان اصفهان از طریق اپلیکیشن «ماسک» و با اسکن کارت ملی شناسایی و کنترل می شوند و از ورود افرادی که دوران قرنطینه خود را می گذرانند خودداری خواهد شد.

تصمیم گیری متناسب با رنگ بندی شهرستانها

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرآنلاین که از سنجش فرایندی به صورت حضوری در پایه اول و دوم ابتدایی پرسید، گفت: این موضوع از حساسیت ویژه ای برخوردار است و در ۱۵روز آینده متناسب با رنگ بندی شهرستانها تصمیم گیری خواهد شد.

غلامی به قرارداد امحای زباله های عفونی توسط بخش خصوصی هم اشاره ای کرد و گفت: با نهایی شدن این قرارداد زباله های عفونی بیمارستانی با نظارت ویژه در شرق اصفهان امحا می شود.

حجم بالای تردد در بانکها

وی در پاسخ پرسش دیگر خبرنگار خبرآنلاین که از حجم بالای تردد در بانکها پرسید، پاسخ داد: این موضوع هم در ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح شد و مقرر شد انتظامات بانکها با استفاده از اپلیکیشن «ماسک» مانع از ورود افراد مبتلا به کرونا در فضای بسته بانک ها شوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =