خوزستان ۷۰شهید مدافع حرم تقدیم کرده است

فارس نوشت : فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: خوزستان ۷۰ شهید مدافع و ۲۰۰ جانباز دفاع از حرم تقدیم کرده است.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم خوزستان اظهارکرد: امیدوارم این برنامه در راستای اهداف سردار سلیمانی، مدافعان حرم و تحقق مکتب سلیمانی باشد.

وی افزود: بنا بر فرمایش زیبای مقام معظم رهبری مکتب سلیمانی، یک جامعیتی دارد که همه رهروان این راه، شهدای مدافع حرم و ادامه دهندگان این راه نیز مشمول این مکتب می شوند. امیدواریم دست ما را هم بگیرند تا بتوانیم به این مسیر نورانی کمک کنیم و همچنان اهداف مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دنبال شود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: خوزستان بیش از ۷۰ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و بیش از ۲۰۰ نفر نیز در دفاع از حرم جانباز شده‌اند. بخشی از این شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس بودند که بارها جانبازی را در جنگ تحمیلی تجربه کرده بودند و خدا خواست که زنده بمانند و دوباره در میدان دیگری آزمایش خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: علی رغم تمام محدودیت‌ها و غربت‌هایی که شهدای ما داشتند، خدا کمک کرد تا این جبهه، جبهه حق باشد و به نام جبهه مقاومت در دنیا مطرح شود و نهایتا سیدالشهدا و قافله سالار این کاروان یعنی سردار سلیمانی هم سال گذشته جان عزیزش را تقدیم کرد تا بر حقانیت و مداومت این راه مهر تایید بزند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =