تمدید محدودیت‌های شبانه در ۱۰ شهر اصفهان تا پایان دی ماه

غلامی، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا از تمدید محدودیت های شبانه در ۱۰ شهر اصفهان تا پایان دی ماه خبر داد.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرآنلاین، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در شصت و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان حاکی از این است که تمام شهرهای استان اصفهان به وضعیت زرد رسیده اند و علی رغم شیب نزولی ابتلا به کرونا در استان اصفهان، شهر سفیدی وجود ندارد.

وی افزود: برای کنترل وضعیت به وجود آمده که با اعمال محدودیت های هوشمند از اول آذرماه همراه شده است، محدودیت تردد شبانه برای ۱۰ شهر استان اصفهان برقرار است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: محدودیت تردد برای شهرهای اصفهان، کاشان، شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، شهرضا، فلاورجان، مبارکه و زرین شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح تا پایان دی ماه کماکان برقرار است.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت زرد استان اصفهان، محدودیت تردد بین شهری برچیده می شود و خودروهای غیربومی که از شهرهای قرمز یا نارنجی به سمت اصفهان حرکت می کنند مشمول محدودیت تردد بین شهری خواهند شد و اجازه ورود به استان را نخواهند داشت.

غلامی بیان داشت: مراسم تدفین با محدودیت زمانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بدون پذیرایی در آرامستانها برگزار می شود و با هرگونه مراسمی در منازل و مساجد برخورد می شود.

وی ادامه داد: برگزاری آزمون ها و انتخابات مجامع که برگزاری آنها ضروری است با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: هنوز تصمیمی برای آموزش حضوری دانش آموزان اتخاذ نشده است و محدودیت تردد شهری در رینگ اول کلانشهر اصفهان تا پایان دی ماه به قوت خود باقی است. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =