کشف بیش از ۴۷۰ میلیون ریال محصولات آرایشی قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف بیش از ۴۷۰ میلیون ریال محصولات آرایشی قاچاق در کاشان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به قرارگیری کشور در یک جنگ اقتصادی اظهار داشت: لازم است در این جنگ اقتصادی همه فعالان این حوزه با همکاری مردم در راه برطرف کردن مشکلات قدم بردارند.

وی یکی از آفت های مبارزه با دشمن در جنگ اقتصادی را قاچاق کالا دانست و ابراز داشت: در صورت وصول هرگونه گزارشی مبنی بر قاچاق و یا احتکار و اطلاع از صحت و سقم آن نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه های و نهادهای مربوطه به شدت با این پدیده برخورد می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه پدیده قاچاق علاوه بر از بین بردن هویت ملی منجر به اختلال د رنظام اقتصادی کشور هم می شود، خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی کاشان در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از کالای داخلی و تولید ملی در کاشان تشکیل شده است.

وی با اشاره به کشف هفت هزار و ۷۱۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان کاشان تصریح کرد: این اقلام طی بازدید از ۶ واحد صنفی شهرستان کاشان ضبط و کشف شد.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه این حجم از کالای قاچاق توسط گروهی از افراد سودجو و عرضه کنندگان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی انجام شده بود، افزود: ماموران پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و با همراهی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان این اقلام قاچاق را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اقلام مکشوفه بیش از ۴۷۰ میلیون ریال است، گفت: خرید و فروش کالای قاچاق علاوه بر اینکه تهدیدی برای سلامت افراد جامعه است، باعث اختلال در اقتصاد و عرضه تولیدات داخلی و ایجاد بازار فروش برای کالای خارجی و در پی آن رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =