۱۱ نفر
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
آقای نوبخت و ضرورت ابهام‌زدایی از پاداش بازنشستگی

در هفته اخیر اخباری مبنی بر احتمال حذف پاداش بازنشستگی به دلیل مشکلات اعتباری در رسانه‌ها منتشر شده است؛

چنانکه تمامی کارکنان دولت به ویژه آنانی که در شرف بازنشستگی هستند را به شدت نگران کرده است. شما آگاه به مشکلات بازنشستگان شریف و کارمندانی هستید که ۳۰ سال یا بیشتر خدمت اداری را با صداقت و پاکدامنی و تحت هر شرایط سخت با همراهی دولت ها ودر خدمت ملت طی می‌کنند و تنها اقلیتی سارق در لباس کارمند هستند که به ارتشاء، اختلاس یا سوء استفاده از شرایط خود مبادرت می‌کنند.
بعضی به کیفر می‌رسند که آنها قطعاً از بدنه کارکنان شریف و خدوم جدا هستند اما کارمندان که شما نیز جزو آنان هستید ، در پایان خدمت امیدشان به پاداش اندکی است که سرمایه کار دوم یا خرج خانواده و فرزندان و نوه ها نمایند تا از سختی کمی کاسته شود.
این نگرانی تاثیر مخرب و منفی بر کارکنان دولت و خانواده‌هایشان خواهد داشت و علاوه طرح بازنشستگی پیش از موعد نیز معلق شده است که ممکن بود هزینه های زیادی برای دولت ایجاد کند.
لذا شایسته است که نگرانی کارکنان دولت و افراد در شرف بازنشستگی پایان دهید، با امید اینکه به هیچ عنوان در روند پرداخت این پاداش که با این تورم در حد خرید یک پراید خواهد بود، اختلال ایجاد نشود،شما مسئول اعتبارات کشور هستید و قطعا می توانید برخی ردیف های زائد و بی فایده را حذف کنید،تا بدنه کارمندان بیش از این در رنج نباشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بینام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    1 0
    فقط خدا ذلیلشون کنه که همش دارن به مردم مخصوصا کارمندان استرس وارد می کنن ی مشت از خدا بی خبر تو مال و و قدرت هستن که فقط به فکر پر کردن جیلهاشون هستن و به فکر این مردم نیستن ، بلاخره این روزا تموم میشه ولی ظلمی که شما در حق مردم انجام میدید و هر روز یتنش اضافه می کنید بدونید که ظلم پایدار نیس و آخرتی هم وجود داره
  • آشنا IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    شایعه رو دامن نزنید
  • شیروان IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    درود به شرف آقای فریمان که حرف دل مارا زد.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    آقای نوبخت سلام،وقتی افزایش هزینه های جاری دولت بدون حساب و کتاب افزایش یافته و موجبات نارضایتی مردم را باعث میشود،قطعا باعث تقلیل داراییهای موجود دولت شده و باید فکری به حال آن کرد.
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    خدا لعنت ابدی کنه این بختک را که داره ملت رو با بیسوادی اش خفه میکنه
  • محمد علی سلیمانی زاده IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
    1 0
    سلام اگه حذف کنن مجبور به خودکشی می شوم می دانی که چه جنایتی هست