استقبال گرم دانشگاهیان از جشنواره امیرکبیر

محمد نبیونی در جشنواره پایان نامه های کاربردی و کارفرمایی امیرکبیر اظهار کرد: از سوی ۴۵ دانشگاه و مراکز علم و فناوری کشور، بالغ بر۱۰۰ پایان نامه و رساله دانشجویی به دبیرخانه جشنواره امیرکبیر ارسال و توسط داوران در پنج گروه فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین هنر، محتوای این پایان نامه ها قضاوت و داوری شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز  دبیر کارگروه علمی داوری جشنواره امیرکبیر با اشاره به تجلیل از ۸ برگزیده جشنواره امیرکبیر گفت: امید است جشنواره در سال های آتی با کیفیت و وسعت بالاتری برگزار شود.
وی در ادامه افزود: در روزهای اخیر و بعد از اتمام فرصت شرکت در جشنواره، تقاضاهای زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که خواستار اخذ مهلت بیشتر برای ارسال پایان نامه ها و رساله های خود به دبیرخانه جشنواره بودند و این نشان می دهد که باید در حوزه اطلاع رسانی این جشنواره از تمامی امکانات استفاده کنیم تا تمامی دانشگاه ها و مراکز علمی فناوری بتوانند وارد این عرصه رقابتی شوند.
به گفته نبیونی به جز صنعت، دیگر مجموعه ها از جمله شهرداری نیازمند بهره گیری از ظرفیت پایان نامه ها و رساله های دانشجویی برای حل مسائل موجود درحوزه های پسماند، زیست پذیری شهری، قطار شهری و یا حمل و نقل است.
وی ضمن اشاره به این موضوع که تنها طرح های کاربردی و کارفرما محور موجب تحول در حوزه های مختلف نیستند، بیان کرد: طرح هایی داشتیم که در گذشته اثرگذاری مهمی در بخش های گوناگون داشته اند اما کارفرما محور نبوده اند، اما این طرح ها نیز باید حمایت شوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =