فرماندار گتوند:اخذ گواهی سوء پیشینه برای داوطلبان شوراهای شهر و روستا الزامی است

سرپرست فرمانداری شهرستان گتوند: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گتوند برای دریافت گواهی سوء پیشینه به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنند.

حسین اسدی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در گتوند با بیان اینکه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود، افزود:داوطلبان شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری باید با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی نسبت به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام و هنگام ثبت نام ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه برای دریافت گواهی سوء پیشینه نیاز به معرفی نامه فرمانداری نیست،ادامه داد: داوطلبان دریافت گواهی سوء پیشینه را به روزهای آخر موکول نکنند.

سرپرست فرمانداری گتوند گفت: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه نمایند.

اسدی پور افزود: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه امسال آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶اسفندماه به پایان می رسد.

وی اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری نیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ انجام می شود.

سرپرست فرمانداری گتوند تاکید کرد: نخبگان و افراد تحصیلکرده و باتجربه در انتخابات شوراها اسلامی شهرها و روستاها شرکت کنند تا در پیگیری رفع مشکلات و پیشرفت شهرها و روستاها تاثیر گذار باشند.

اسدی پور در پایان گفت: هر گونه تبلیغات انتخاباتی قبل از زمان مقرر تخلف است و برخورد قانونی می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =