افتتاح شعبه طلایه‌داران صلح و سازش در شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و صیانت از حریم افراد، شعبه طلایه‌داران صلح و سازش در شهرداری قزوین راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین در آیین افتتاح شعبه طلایه داران صلح و سازش شهرداری قزوین گفت: طرح هوشمندانه طلایه داران صلح و سازش که از سوی رئیس کل دادگستری استان قزوین به دستگاه قضا ارائه شده در راستای صیانت از حقوق شهروندان و صیانت از حریم افراد است و می‌تواند گام موثری برای حل بسیاری از اختلافات به بهترین شکل ممکن‌ باشد.

او افزود: «ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه» را یکی از سرفصل های مهم اقدامات شهرداری قزوین دانست و همیشه در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

طاهرخانی با تاکید بر این مهم که «برای تشکیل شعبه طلایه داران صلح و سازش نخبگان شهرداری قزوین افرادی را به دستگاه قضایی معرفی کردیم»، تصریح کرد: ما تلاش کردیم مطلوب ترین همکاری را داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از رهنمودهای رئیس کل دادگستری بسیاری از مشکلات شهرداری را حل کنیم.

شهردار قزوین بیان کرد: تمام تلاش خود را برای همراهی بیشتر و اجرای هر چه مطلوب تر این طرح به کار خواهیم بست تا بتوانیم از تمام ظرفیت های خود در این زمینه بهره برداری کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =