۵ نفر
۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
ترس فکری از سه مهاجم!

دنیای ورزش تورنتو نوشت: تجربه دربی 94 محمود فکری را در استفاده از سه مهاجم ترسانده و بعید به نظر می رسد او باردیگر از این سیستم استفاده کند.

به نظر می رسد محمود فکری دیگر استقلال را با سه مهاجم نمی‌چیند. بعد از تعویض عجیب محمود فکری در دربی پایتخت و آوردن شیخ دیاباته به جای احمد موسوی، سرمربی تیم استقلال فعلاً قصد استفاده همزمان از سه مهاجم را ندارد.

بازی با سه مهاجم در دیدار سنگین با پرسپولیس آن هم در حالی که استقلال با یک گل از رقیب پیش بود، ضرورتی نداشت و محمود فکری بعد از این اتفاق تیمش را با دو مهاجم به مصاف تراکتور می‌فرستد. در عوض این احتمال وجود دارد که استقلال مثل زمان آندره‌آ استراماچونی با سه مدافع مرکزی بازی کند تا جلوی اتفاقات نیمه دوم بازی با پرسپولیس را بگیرد.

ارسلان مطهری و مهدی قایدی به پرسپولیس گل زدند و طبعاً برای بازی با تیم تراکتور هم شانس زیادی دارند و شاید فکری باز هم دیاباته را نیمه دوم راهی میدان کند البته نه ابتدای این نیمه!

نکته جالب توجه این است که دیاباته آقای گل فصل پیش که بسیاری از تیم ها آرزوی داشتن این بازیکن را دارند حالا به بازیکن ناآماده تبدیل شده که علتش هم نیمکت نشینی مداوم این بازیکن است. شاید اگر فکری با همان سه مهاجم اما در زمان مناسب و با سیستم کارامد برابر پرسپولیس بازی می کرد تعویض دیاباته می توانست نتیجه برعکس داشته باشد؛ نه اینکه او را برای استفاده از سه مهاجم بترساند.

در زمان استراماچونی قایدی و دیاباته به یک زوج مهارنشدنی تبدیل شده بودند که این اتفاق در زمان فکری رخ نداده و زهر خط حمله استقلال به شدت کم شده است.

بیشتر بخوانید:ابراز تاسف رسانه فرانسوی از رفتن قدوس

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    9 11
    دیاباته که مهاجم نیست، از وقتی اومد زمین از نیمه خودشون نتونست جلو بره و تا محوطه جریمه استقلال واس دفاع کردن می اومد...
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    7 17
    جالبه از حریفی که با یک مهاجم بازی میکنه هم میترسه خخخ
  • اهنگ IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 6
    خدا کنه قایدی نره